Haar niet permanent verven

Hoii,

Ik mag van mijn ouder mijn haar verven!! (Niet permanent)
Maar ik weet niet welke kleur??
Ik zal een foto van mijn haar bij dit bericht stoppen!
Ik kan mijn haar wat bruiner verven?!
Of de onderkant een kleurtje alleen heb ik krullen die elke dag anders zitten en dat gaat er misschien raar uitzien hiermee?!
Hebben jullie nog andere leuke dingen voor een kleur in je haar?!

Ik wil of mijn hele haar een basic kleur doen
Of een deel van mijn haar een wat aparter kleurtje!

Wat vinden jullie leuker en welke kleur enzoo?!

Hellup mee!! Haha

xx

foto lukt niet :flushed:

Zelfde issue!
Ik had vorig jaar m’n haar ombre geverfd ( natuurlijke haarkleur is donkerblond; m’n ombre is blond)
Don’t.
Je krijgt het er niet uit en ik heb er spijt van.
Maar goed, ik ben twee maanden geleden naar de kruidvat geweest voor een kleurspoeling, alleen ze hadden niet veel kleuren.
Toen ben ik gelijk doorgegaan naar m’n kapper en ik heb nu een donkerbruine kleur met een roodachtige gloed.
Rood. niks voor mij dacht ik maar het staat super !

Alleen bij elke wasbeurt vervaagt het een beetje, dus neem vooral een hele sterke kleur, wat ik ook beter had kunnen doen zodat het nog langer blijft zitten.
Na twee maanden zie je het nog steeds heel goed maar wordt wel steeds wat minder…

Raad het je zeker aan!

sorry de vorige ging fout :cold_sweat:
ben er niet zo goed in :flushed:
ik hoop dat hij nu wel lukt:
[img]/Users/daisyvandenbusken/Desktop/image.jpeg/[img]

had je dat daarvoor ook niet permanent? wat vind jij leuker bij krullen helemaal een basic kleur of een deel een velle kleur? bedankt voor je reactie! xx

je foto doet het nog niet. Je moet hem uploaden op tinypic en dan linkje kopiëren.

Ik heb de haren van twee vriendinnen bruin geverfd maandag. Allebei semi permanent. Persoonlijk vind ik casting crème gloss van de l’oreal fijn. Ik zou het toch goed met je ouders bespreken, en als het niet mag gewoon over een maand nog een keer vragen. Be patient!

Ik ga ook eindelijk mijn haar verven. Ik mag ook geen permanent, dus ik neem kleurspoeling. Dit gaat er als het goed is na een paar keer wassen uit. Ik ga het rood verven, omdat ik dit al heel lang wil.

Aangezien het zomer is, is het wel erg leuk om een zomers tintje te doen! Maar goed, je moet helemaal zelf weten welke kleur je doet!
Succes xx