haar niet meer wassen

Ik las pas iets over dat je haar heel mooi en glanzend wordt als je het niet meer wast. Of nou ja, je wast het wel, maar niet met shampoo. Ze zeggen dat de eerste 6 weken je haar heel vettig is, maar daarna wordt het steeds mooier, en krijg je je natuurlijke haar.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vind het best wel interessant.
xxxxx

Hier is al een topic over,
iets met conditioner only in de titel

Ik denk dat je hier wel met je vraag terecht kunt:
http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/conditioner-only-silicone-en-sulfaatvrij-haren-wassen-187266.0.html

niet gezien, sorry! Dankjewel!

Ik heb vorige zomer geprobeerd om mijn haar met alleen conditioner te wassen, maar ik vond het persoonlijk niet heel erg fijn. Mijn haar werd er niet heel erg vet van, maar het voelde wel vies aan. Ik denk dat dat kwam doordat ik na het douchen er nog wat producten insmeerde, maar ik kon het niet laten om die producten er niet in te smeren omdat mijn haar er anders niet mooi uit zag. Die producten kan je er niet goed uit krijgen door je haar met alleen conditioner te wassen, dus dan wordt het na een tijdje behoorlijk vies. Ook zag ik niet echt dat mijn haar er minder pluizig en glanzender van werd dus ik ben na een aantal weken gestopt (ik weet niet precies hoeveel weken ik het nou heb volgehouden). Misschien dat het wel werkt als je het een langere periode probeert en ik denk ook zeker dat het helpt als je verder geen producten in je haar smeert na het douchen, dus echt alleen je haar met conditioner wassen en verder er niks insmeren.

Ik heb het een tijd gedaan, tot na die vettige periode zeg maar, maar mn haar werd er alleen nog droger van en er kwam hele rare slag in bij de wortels. Dus ben ik er weer mee gestopt.

Ik heb het een tijd geprobeerd, maar het was geen succes.
Mensen in mijn omgeving vonden het er wel gezond uit zien, maar ik droeg het dan ook dagelijks in een staart omdat het los te ranzig was om aan te zien. Als ik met mijn handen door mijn haar ging voelde het ook vreselijk.
Ik hou het toch liever bij lekker ruikende shampoo.