Hallo,
Ik heb een paar weken geleden mijn haar laten knippen en verven bij de kapper, maar eigenlijk ben ik er helemaal niet blij mee.
Ik wou het graag middenblond hebben en de bovenkant is middenblond geworden maar vanaf ongeveer mijn oren is het donkerder (lichtbruin achtig) met een rode/oranje gloed. Lelijk dus
In totaal heb ik meer dan 100,- betaald.
Zou ik terug moeten gaan of niet?
Ja, als ik jou was zou ik terug gaan en zeuren. Vooral ze het in de eerste plaats al gewoon lichter hadden moeten maken.
xx
Je hebt dit een paar weken terug laten doen en nu vind je het niet goed?
Jammer voor jou maar dan had je meteen er iets aan moeten laten doen nu doen ze het niet meer gratis omdat je dan gewoon na een paar weken gratis je haar opnieuw kan laten doen daar trappen ze dus echt niet in.
Dus betalen of je moet er maar aan wennen.
Wat is een paar weken geleden? Want als het al een maand geleden is, kun je het niet maken om nog terug te gaan. Is het een week geleden, dan zou je het wel kunnen doen.
Ja ik zou denk ik ook teruggaan, maar waarschijnlijk zou ik wel veel eerder al terug zijn gegaan. Nu zijn er al een paar weken over heen gegaan. Dan kunnen ze ook claimen dat je niet goed voor je haar hebt gezorgd of dat het door de zon kan komen of iets dergelijks. Ik weet niet of je haar al vanaf het begin de ongewenste kleuren hadden of dat het nu pas zo in deze kleuren zijn verandert. Als dat laatste het geval is, zou ik zeker teruggaan. Je haarkleur zou toch niet zo snel mogen veranderen…
Haarkleur kan altijd teruglopen, en ze doen er nu echt niks meer aan als ze na een paar weken komt klagen omdat het niet goed is.
Vooral als ze naar licht is gegaan is het normaal dat er een oranje gloed op kan komen dan moet je het wassen met zilvershampoo etc.
^Ah ok, ik heb ook niet heel veel verstand van haarkleuringen :’’) Ze kan nog altijd teruggaan naar de kapper en ook gewoon vragen om advies. Dat kan zeker geen kwaad. Misschien dat ze haar wel op deze manier kunnen helpen.
Advies kan altijd inderdaad, maar ik ben zelf kapster vandaar haha.
En ik heb het vaak zat meegemaakt dat mensen na 6 weken binnen kwamen met’ ja ik ben toch niet tevreden met hoe het geknipt is. ’ In de hoop dat ze een gratis knipbeurd krijgen. Meestal met het smoesje erbij dat ze op vakantie waren of druk met hun werk waardoor ze niet eerder konden langskomen.
Dit kon eigenlijk ook wel in het algemeen kapsel topic.
Maar on topic: ik zou teruggaan als ik jou was ja. Je mag wel verwachten dat ze het goed doen voor zoveel geld.
Dan had je meteen terug moeten gaan en niet een paar weken later pas zitten miepen.
Nee je kan nu nirt meer teruggaan vind ik. Verder kun je dit kwijt jn het kapseltopic