Haar nat laten lijken?

Hoi meiden,

Ik heb extreem droog/pluizig haar en ik heb diverse crémes, conditioners en noemmaarop geprobeerd maar ze helpen voor geen meter. Als iknet de douche uit kom, ziet me haar er prachtig uit. Iedereen zegt dat me haar er mooi uit ziet als het nat is. Ik douche elke ochtend maar als ik op school ben is het alweer droog en droog ziet er bij mij heel lelijk uit. Weet iemand een middeltje waarmee ik me haar er nat uit kan laten zien zonder dat het weer droog wordt, en zonder dat het middeltje gaat plakken ofzo?

grt.

Je kan het stijlen?

• gel\haarlak gebruiken.
  • klipjes\speldjes gebruiken.

gel. maar das niet echt ideaal. dan blinkt het te erg…

misschien gewoon op school als je haar te droog wordt, in de pauzes een beetje water erin doen

of je haar opsteken

haha baby olie erin, maar dat krijg je er moeilijk uit
ik deed het namelijk vroeger toen ik nog klein was met mijn zus * ik zei dat het lekker zacht werd* en het leek wel alsof we 3 dagen lang nat haar hadden mijn moeder schaamden zich dood hahaha

^ Hoeft niet hoor :")
Ik gebruik soms ook gel, en het blinkt niet, maar ik gebruik dan ook niet heel veel.

ligt eraan welke gel. maar als je je haar nat wil laten lijken, moet je er wel wat meer indoen, dan gaat het al snel blinken

MOUSSE!

je hebt ook wetlook gel

Misschien de curly girl methode proberen? (ook ergens in dit subforum)

haar serums :wink:

Haarlak op je borstel, en borstelen! en anders serums.

Pak een pot gel, doe de helft eruit en giet er voor de helft water bij, schudden en klaar =D Dit helpt bij mij best goed, gel met veel water.

Je moet haarserum in je haar doen als je haar echt nog kletsnat is!!
En wees niet te zuinig met je serum, het zal dan als het droog is echt mooi zijn.

haarlak en mousse

liters mouse idd. (:

ah doe dat niet, dat is zoo lelijk :x

Het heel vet laten worden :$.

serum inderdaad

of je moet je haar beter verzorgen, koop maskers
@ winkel :grinning: natuurlijk gaat het niet in 123 je moet het wel blijven doen XD