Haar modellen gezocht

hey allemaal,

Ik volg de kappersopleiding in Amsterdam en ben werkzaam bij salon B en zit nu in mijn 2e leerjaar.
Voor de komende tijd zoek ik vooral modellen voor op school,omdat ik nu richting mijn examens ga. Elke donderdag ben ik de hele dag aanwezig om modellen te doen.

Ik ben op zoek naar modellen voor alle onderdelen knippen, verven en omvormen.

Verven- Als je een uitgroei hebt, totale kleurverandering wilt, fijne highlights of high- en lowlights om diepte te creëren.

Knippen- Dames en heren klassiek, modern en kort.

Omvormen- Permanenten, watergolven, opsteken, vlechten

Alle behandelingen zijn gratis ook het verven!
En we doen alleen wat het model wil, bij kleuren of knippen zal ik wel een advies geven maar jou mening is doorslaggevend. het belangrijkste vind ik dan ook dat het model weer tevreden weggaat!

Als je interesse hebt of vragen laat vooral iets achter of stuur een note,
jullie zouden mij zo erg helpen :grinning:

beschikbaar:
elke woensdag tussen 10 en 1
vanaf 9 februari elke donderdag de hele dag

Groetjes marjolein xx

Je bleekt zeker niet ? haha ;p

blonderen? dat doe ik ook!

Oh gaaf ;o Want ik wil heel graag wit haar, haha ;p
Dus het is wel extreem,
Ik was langs de kinki kapper geweest (daar ga ik altijd) maar toen zeiden ze dat ik dan in 2 keer moest - eerst bleken en dan een blondkleur uit kiezen en na een tijd nog eens bleken. Maar dat zou me rond de 200 euro gaan kosten en dat heb ik er nou net niet voor over ;p

Ik woon heel dicht bij amsterdam én ik ben donderdags heel vroeg vrij (:

Zou dit mogelijk zijn :p?

cool! ja het moet sowieso 2x geverft worden 1e keer om te ontkleuren en 2e keer om te tonen. zou je een foto willen sturen van je haarkleur? het nadeel is wel dat het super slecht is voor je haar maar als je het echt graag wilt dan zul je het heel goed moeten verzorgen daarna. Maar ik moet eerst weten wat voor kleur het is en of het al geverft is om te weten of de blondeer het wel gaat halen in 1 keer, het lijkt me wel heel gaaf om te doen als het kan met je haar!

-

Heey wat super gaaaf !

Ik heb nu 1.5 cm uitgroei ofzo :stuck_out_tongue: haha is dat weer te verven? want dan zou ik dat graag willen… Ik heb bruin haar (geverfd dus)

en ik vroeg me af of jullie ook permanent stijlen?

Jammer dat het zo ver weg is want ik heb geen ov!

oh dit zal ik wel willen, jammer dat ik niet kan op woensdag. en donderdag pas vanaf 4e of voor 12 e :’)

Wat leuk al die reacties!

@Staypositive ja ik doe ook kleurspoelingen! ik kan je daarna ook knippen als je wilt, ik weet niet waar je vandaan moet komen maar dan is wel gelijk alles gedaan :grinning:

@ The grinch tuurlijk kan dat geverfd worden! Nee aan permanent stijlen doen we niet op school verder ook geen ervaring mee dus daar kan ik je niet mee helpen :stuck_out_tongue:

@Sleepingbeautyx op donderdag ben ik er vanaf 9 uur of is dat te vroeg voor je :stuck_out_tongue:

Haha dat kan ik misschien wel redden even aan m’n ouders vragen of t mag (:

-

ja tuurlijk mag dat! het is stadstimmertuin 1-2 bij het weesperplein,
en wat willen jullie voor behandeling?

jammer dat je in amsterdam zit anders had ik het graag willen doen

of als iemand iemand kent die een permanent wil bv. je oma dan zou ik daar super mee geholpen zijn!

Ik moet eigenlijk wel naar de kapper, en Amsterdam is dichtbij.
Even over nadenken. (:

Dat klinkt toch wel heel leuk…
ik wil nog steeds mn haar bruin verven maar ben er steeds te lui voor
ik woon dicht bij amsterdam maar ik moet op donderdag en woensdag naar school… tot hoelaat kan je op donderdag?
het klinkt echt heel aantrekkelijk.

Ik denk dat ik over een paar weekjes een keer langs kom! Want mijn haar moet echt geknipt worden, en wil de onderkant weer bruin verven… Wordt wel pas na de 8e… en hopen dat ik dan donderdag vrij/vroeguit ben… of laat moet beginnen…

zou je ook evt. een dip dye wilen doen?

ja vind ik juist leuk om te doen!