haar met slag

Heeii,

Ik heb van mezelf haar met een slag maar sommige plukjes krullen heel erg en sommige zijn weer stijl. Normaal stijl ik het zodat mijn haar 1 geheel is (anders heb je krullende plukjes en plukjes met slag door elkaar). Maar met de regen de laatste tijd heeft dat geen nut en gaat het alleen nog maar meer pluizen. Trouwens de plukjes die erg krullen zijn mijn voorste plukjes maar die zijn wel wat korter dan de rest.

Alleen morgen heb ik een sollicitatie gesprek bij de Douglas en dan wil ik er wel verzorgt uitzien. Hebben jullie een idee wat ik met mijn haar kan doen?

xx

De avond ervoor stijlen en ook dan nog in de ochtend.

Ik ken het probleem en ik had dan nog de schoolfotograaf :flushed:
en koken dus moest ik ook nog een hoedje op.

Dit blijft wel heel goed zitten en goed haarlijk sprayen

xxx

Ik stijl het ook bijna elke dag, maar soms laat ik mijn haar even met ‘rust’, doe je haar dan in een staart of knot.

Inderdaad de avond ervoor ook stijlen en ervoor zorgen dat je er verzorgd uitziet! Succes met je sollicitatie :wink:

oh god stijl je haar alsjeblieft niet voordat je gaat slapen én de volgende ochtend… je haar gaat zooo dood. ik stijl het ook bijna elke dag maar probeer het nu te verminderen. Misschien moet je een betere stijltang aanschaffen? En de beste tip is inderdaad helemaal verpakt naar de douglas gaan…

Ik heb zelf ook slag in mn haar, en mn voorste plukjes (baby plukjes) krullen ook altijd heel erg, maar eerlijk gezegd vind ik het wel mooi staan… En anders gewoon je haar de avond van te voren stijlen en ochtends nog een extra keer :slightly_smiling_face:

Ik zou je haar gewoon mooi opsteken (eventueel daarvoor stijlen), dat staat ook heel erg verzorgd! Bovendien raakt het minder snel door de war.

IK heb zelf ook slag ik mijn haar, maar hoe langer ik het laat groeien, hoe stijler het word. Beetje raar eh? Maar het is wel handig om ingepakt met een paraplu eh alles naar Douglas te gaan, en natuurlijk heel mooi en verzorgd uit zien.