Haar met highlights verven?

Hoi, ik wil graag mijn haar bruin verven, maar ik heb nu blonde highlights en van mezelf middenbruin haar. Zie je groot kleurverschil tussen de highlights en mijn eigen haarkleur als ik het heb geverfd? En is het wil slim om mijn highlights te verven?

Ik wil precies hetzelfde doen, alleen dan alleen om mijn highlights weg te halen zegmaar. dus up voor jou :stuck_out_tongue:

Je hilights blijven als je je haren verft altijd iets lichter , maar ik vond het zelf niet storend :wink: ( had hiervoor middenbruin haar met goudblonde hilights) En heb het nu soort van chocolade bruin , er zit wel iets van verschil in qua kleur , maar ech minimaal , en veel mensen vinden het juist mooi omdat het natuurlijk overkomt , omdat je vaak in je haar van nature al meerdere tinten hebt :wink:

ik had hetzelfde… maar toen ik het had geverfd viel het helemaal niet op. Na een tijdje zie je wat lichtere plukjes maar dat is niet storend :wink:

Wow ik heb precies hetzelfde! Ik heb middelbruin haar met blonde highlights en ik heb het gisteren kastanjebruin geverfd. Ik was ook bang dat ik rare plukjes zou krijgen door die highlights, maar het is een soort van gloed geworden zal maar zeggen. Het is dus niet helmaal egaal, maar het lijkt heel natuurlijk.

geen zorgen, merk je niet veel van.

Ik had hele duidelijke highlights en heb m’n haar toen helemaal een andere kleur geverfd, merkte ik persoonlijk niks van.

Je moet ze gewoon niet te licht doen, dan is het wel mooi. x]