heei, ik heb dus een probleem.
mijn haar was eerst gewoon blond, en het werd steeds donkerder dus ik verfde het elke keer lichter.
dat ging eerst gewoon goed, en een jaar later (vorig jaar) in de winter had ik mijn haar met bruine spoeling (kastanjebruin) geverfd.
die ging er dus weer niet uit, en was het in het zonlicht echt rood.
toen had ik bij de kapper hele fijne lijntjes in mijn haar gekregen echt van 1mm ofzo en dan over heel mijn haar. en een maand later ging ik weer, maar werden het dikke highlights. (andere kapster natuurlijk. )
van de zomer had ik mijn haar dan nog wat lichter gekregen met citroensap. maar dat hielp ook niet veel.
ik had het toen na de zomer nog even geverfd met donkerblond. (nog wel met zo’n goude gloed) en toen had ik het een lange tijd niet geverft.
en ergens in november heb ik het weer geverfd in een iets lichtere kleur, en in de kerstvakantie weer dezelfde, en 2 weken later nog een keer ( ik zou echt niet meer weten welke kleur het was. ) want toen kwam er een groene gloed op mijn haar. en ik heb het daarna nog 2x blond geverft, en een keer bruin omdat het toen gewoon geen kleur meer had, want het was niet blond, niet bruin, niet groen en niet oranje. gewoon van alles net niet.
vanavond had ik het nog een keer bruin ‘gespoeld’ en nu zit er echt een lelijke rode gloed overheen. en op de verpakking stond chocoladebruin, waarop geen rood was te zien.
ik heb het nog niet met daglicht gezien, maar onder verschillende lampen blijft het toch roodachtig.
en ik wil er echt niet meer bijlopen als vorig jaar, toen het oranje was.
(alles is met verf gedaan, behalve de eerste bruine spoeling, en de laatste.)
wat moet ik nu?
want mijn haar is nu te donker van nature om het nog blond te verven.