heel mijn haar is droog en beschadigd door het zwemmen in de vakantie, nu wil ik er een haarmasker van andrelon voor droor en beschadigd haar erin doen, dat doe ik wel is vaker & laat hem netjes zoals op de verpakking staat 5 minuten erin zitten, maar omdat mijn haar nu extreem droog is, kan ik hem dan ook een kwartiertje-halfuurtje erin laten zitten? gewoon het masker erin doen,handdoek eromheen en dan mezelf aan gaan kleden enzo? of helpt dit niet? bedankt voor het lezen - sorri voor zoekfunctie als ik die niet gebruikt heb
up
Denk dat een halfuur iets overdreven is, voor iets waarbij op de verpakking staat dat je het maar 5 min. in moet laten trekken. 10 min. moet toch wel voldoende zijn? Dan is vast ook alles al ingetrokken.
okee dankjewell,
maar in een filmpje van marsha toen ze henna deed (wat ook een soort haarmasker is ) zij ze dat hoelanger het masker erin zit, hoe beter en dieper het opgenomen word ofzo?
ik weet niet, ik zal nu wel gewoon 10 minuutjes doen & deze week niet stijlen-krullen of weet ik veel wat, kijken of het helpt
Ja toen was ze dr haar aant kleuren met henna, das toch logisch dat hoe langer je het laat zitten je haar ook donkerder/dieper wordt? Want dan neemt je haar veel meer van die kleur op.
Ik gebruik ook die van Andrelon, gewoon 5 minuutjes moet voldoende zijn! Je hebt al een speciale voor droog haar…