Sorry dat ik de beginpost wijzig! Maar het is niet meer nodig & ik zeikte inderdaad nogal. Ik moet niet zo onzeker zijn. Dankjulliewel!
twijfel niet zo joh ellen!
t staat hartstikke leuk,
of je nou je haar vast of los hebt!
beetje makeup en misschien je haar stylen en dan half opsteken ?
Ik vind het gewoon leuk staan hoor, echt waar!
Misschien als je een andere bril wil, een met een montuur die er echt is weet je wel. Een wat zwaardere/opvallendere, maar dat is gewoon omdat ik dat mooi vind hehe.
ik vind het leuk staan hoor met je haar los !!!
ik vind het echt leuk staan!
Ik vind dat het je juist heel goed staat met los haar!
doe je haar loss dat ziet er mooier uit met een staart heb je een iets boller hoofd
Het kan heel goed met los haar!
weg
ik vind het allebei mooi
^^Wow daar vind ik het echt echt heel mooi, serieus!
En vraag of ze je pootjes wat ronder willen maken voor het afzakken haha (:
Ik ga wel even eerlijk zijn, dus wees voorbereid (ook al valt 't mee hoor).
Ik vind dat je het hoofd niet hebt voor dat montuur, maar je het ook niet zo heel slecht staat. Ik denk dat je een iets minder rechthoekig montuur moet hebben, en zelfs misschien met wat grotere glazen. Ikzelf vind het ook met een staart leuker, maar dan heb je inderdaad wel een ‘boller hoofd’, eigenlijk alleen je wangen. Ik denk dat ik daar misschien het idee van: grotere glazen, denk.
Met los haar vind ik je eigenlijk er wat kinderlijker uitzien.
Maar al met al: ik vind het niet vreselijk!
Sorry, maar je maakt echt over al je onzekerheden een topic.
dan weer over je tanden, dan weer je haar, dan weer of je piercings kan nemen…
Word het niet een beetje vissen naar complimenten?
Ik vind je een mooie meid, je moet niet zo onzeker doen!
Ik bedoel dit niet lullig, maar je moet uitkijken dat mensen je niet minder serieus gaan nemen hierdoor.
Het ziet er gewoon leuk uit,toch niets mis mee?
niks mis mee.
mooi meisje
gewoon lekker los doen je hebt mooi haar !
Ja nu je het zegt, eigenlijk wel. Soms heb ik van die dagen dat ik ergens aan denk waar ik al langere tijd mee loop. Ik ben wel heel onzeker, heb ook zo’n cursus gehad… maar het komt denk ik omdat ik de enige ben in mijn klas met een bril, en daardoor misschien gelijk een nerd lijk?
Ik hoef geen complimenten, lijkt misschien wel. Maar ik vind het fijn als verschillende mensen eerlijk zeggen wat ze vinden, dan kan ik daar iets mee. Maar ik snap je reactie wel hoor
Oh en van die beugel enzo, dat is al opgelost, ik neem er eentje waarschijnlijk, maar ik maak geloof ik voor kleine dingen topics aan waardoor het lijkt alsof ik heuuuul erg naar complimenten vis ofzo
@de rest.
Bedankt voor de tips, ik zal eens wat proberen.
Allemaal bedankt
Niks mis mee, gewoon doen!
Draag je normaal de ‘bovenkant’ van je haar wel los? Misschien moet je dat doen, dat staat vast ook wel leuk :3
Ehm ja normaal alles, alleen dat wil ik laten groeien, want dat is best kort en het valt de hele tijd als een veelste lange pony over m’n ogen dan