haar lila verven

Halloo,
Ik wil mijn haar lila verven, maar ik vroeg me af of er iemand hier ervaring mee heeft, dus hoe je het gedaan hebt en hoe lang het bleef zitten enzo. En of iemand een goede lila haarverf kent die ik kan gebruiken en die ook in nederland te koop is : P

dit is wat ik ongeveer wil:

http://img580.imageshack.us/img580/435/tumblrldvzxskmvh1qaaaww.jpg

http://img203.imageshack.us/img203/4370/tumblrlex10g7w8f1qaunyy.jpg

Cool :stuck_out_tongue:

Up

Dan moet je het eerst spierwit bleken en dan lila er doorheen… zoiets las ik op doedeereblogazine, die had het blauw xD

manic panic…

Denk dat je zoiets beter bij een kapper kan doen dan thuis.

Welke haarkleur heb je nu?
Je haar gaat echt dood als je aan dit ‘proces’ wil beginnen.

Eerst bleken en dan in die kleur verven, moet je wel vaak bijhouden denk ik. Maar wel mooi!

Of juist superpaars verven en dan voorzichtig uitwassen (met anti-roos shampoo)

ik heb nu al gebleekt blond haar, dus daar hoef ik me geen zorgen meer over te maken : P

Ik had het grijs met lila, echt een pain in the ass om bij te houden idd.
Ik had grijze verf van de kapper en uhm een toner van manic panic of directions ofzo (:
Mja, het verkleurd wel mega snel naar blond

Gave kleur

supervet!

Cool ik zou niet dat witte lila nemen maar een egt sterke kleur begrijp je?

Ik wil ook zoiets, maar dat bijhouden is een ramp, ik ga daarom gewoon een paar plukken bleken, ik snap dat dat niet is wat jij wil, maar voor de rest van de mensen die hun haar niet zover kunnen bleken is dat wel een optie :stuck_out_tongue:

Attitude holland heeft ook wel gekke kleurtjes haarverf, en ik kreeg een keer een website van iemand van een engelse webshop die echt alle kleuren had die je je kon bedenken, zelf glow in the dark kleurtjes…

Als ik die website nog terug vind zal ik die posten…

ik wilde dip-dye doen maar dat schijnt echt helemaal door je haar heen te komen als je het gaat wassen heeft iemand daar ervaring mee?

Stoer (:

Misschien eens langs de Kinky Kapper oid? Die weten dat vast wel.

je hebt ook van die potjes met gekleurde verf, dan kun je het zelf thuis bijhouden.

Gaaf!