Haar lichter verven met loreal casting creme gloss?

ik wil me haar een paar lichter tinten verfen met een kleurspoeling ( loreal casting creme gloss) ik heb van me zelf donker bruin haar welke kleur kan ik het best gebruiken die me haar zou pakken met kleuren?
btw bij kruidvat is loreal casting creme gloss in de aanbieding 8,95

je kunt je haar niet lichter verven met l’oreal creme gloss. dit is een kleurspoeling en dit zal je haar niet lichter maken. wanneer je je haar lichter wilt hebben zal dit altijd permanent zijn en nooit uitwasbaar.

Niet lullig bedoeld maar het is verven.

Niet lullig bedoeld maar jij maakt ook zoveel fouten… hou toch op

Iedereen maakt fouten, dus we gaan allemaal weer braaf on topic praten.

Met kleurspoeling kan je niet lichter. Alleen met bleken wordt je haar lichter. Garnier was laatst ook een aanbieding bij de kruidvat. Weet niet zeker of dat nog steeds is. Die heeft namelijk wel een ontkleurder. Daarna zou je er wel een kleurspoeling overheen kunnen doen zodat het een normale kleur wordt ipv oranje.

Ik heb het toen ik het lichter wou 3 keer moeten ontkleuren, ik raad je aan naar de kapper te gaan want ik had mijn haar compleet verpest en er moest een stuk af.

En waarom kankert iedereen toch altijd zo op GewoonIkke?

pardon?

Is een heel normaal woord, ook wel zeuren. :slightly_smiling_face:

Oh ja, sorry, netzoals ‘pesten’? :cold_sweat:
We wensen elkaar kennelijk graag erge ziektes toe… :grinning_face_with_smiling_eyes:

^Het is serieus een werkwoord, hoe stom het ook klinkt.

Ben ik raar als ik GewoonIkke niet in dit topic zie :")?

Net een halfuur geleden stond de reactie van GewoonIkke er nog gewoon XD

http://vandale.nl/opzoeken?pattern=Kankeren&lang=nn

Ontopic: zoals gezegd, het is niet mogelijk. Het wordt dan wss oranje of groen

Precies, het komt op hetzelfde neer als zeuren.

Maar je kunt je haar niet lichter maken met een kleurspoeling daarvoor zou je echt een verf moeten gebruiken of zelfs een ontkleuring.

ze heeft haar naam en plaatje veranderd

Ik heb ook casting creme gloss gebruikt in asblond volgens mij en het werd wel lichter. Ik heb van mezelf wel blond haar en moest iets lichter wat wel lukte, maar het verschil was niet erg groot. Dus ik denk niet dat je met lichtbruin naar blond kan gaan met deze spoeling.
Ik wist toen niet dat het spoeling was trouwens.

Edit: Ik lees dat je donkerbruin haar hebt, in dat geval kun je beter bij de kapper je haar laten verven.

Let me introduce you…*trommelgeroffel* AQUAMARIJN alias paardenmeisje alias GewoonIkke. ZO. Daar gaat je nieuwe undercover naam weer. :sex: