Haar lichter maken met olijfolie

Hoi
Ik wil mijn geverfde haar terug lichter en ik heb op internet gelezen dat olijfolie een van de beste manieren daarvoor is. Je haar wordt er ook terug glanzend van en dat kan ik ook wel gebruiken! Je moet het er ongeveer 30 minuten in laten zitten, maar er staat nergens bij of het nu op droog of op nat haar moet. Weet iemand dit misschien?
Als er trouwens iemand is die dit al geprobeerd heeft, wat vond je ervan?

ik heb het nog nooit geprobeerd, maar het klinkt niet heel erg geloofwaardig! nouja, iig succes :grinning:

up

lijkt mij niet…
en olijfolie maakt je haar glanzend doordat het je haar lekker vet maakt. (wat dus niet echt leuk is)

ben ook benieuwd (:

Olijfolie verzorgt het alleen maar, dat maakt het niet lichter.

Als je te veel olijfolie op je haar smeert, wordt het idd vet. Je moet niet meer dan één eetlepel olijfolie gebruiken.

ik heb alleen ooooit eens gelezen
dat je haaar lichter word als je
eerst olijfolie er in smeert
en dan in de zon gaat zitten. (:

ik heb donker haar, en ik doe 2 keer per jaar olijf olie in me haar dat helpt het om het gezond te maken minder pluis en tegen gespeleten haar punten.
maar ik doe het er dans’ochtends in dan de zon in en dan s’avonds uitspoelen en in de winter gewoon een handoek over mijn haar.
vroeger doen er nog niet allemaal middeltjes waren gebruikten ze ook olijfolie
en mijn haar lijkt dan eerder donkerder dan lichter

Ik heb er anderhalve tot 2 eetlepels in gedaan. Nu moet ik het er een half uur in laten zitten. Ik hoop maar dat ik het er goed uit krijg (’:

Oe… ik hoop voor je dat het niet vettiger wordt dan je verwacht had :stuck_out_tongue:

Nja, op de site stond dat je er een hoeveelheid in moest doen van een koffiekopje. Ik dacht al dat dat veel was maar uiteindelijk heb ik er maar de helf in gedaan ofzo, dus ik dacht dat ik er te weinig in had gedaan. Ik had je post daarna trouwens pas gelezen, dat je er maar één eetlepel in moest doen :stuck_out_tongue:

heb je het op nat of droog haar?

het wordt alleen maar heel erg vet vrees ik voor je

Ooo… laat je ons weten hoe het resultaat is? Ik duim voor je :stuck_out_tongue:

Ik heb het op nat haar gedaan (mijn haar was al nat en ik had geen zin om het te drogen). Nadat ik het uitspoelde voelde mijn punten nog steeds droog aan en heb ik er maar een maskertje op gedaan (’: Nu ga ik het drogen en dat laat ik wel weten of het vet of lichter is geworden!

ALS ik het ooit nog eens doe, doe ik het op droog haar want op nat werkt blijkbaar niet.

Het is er btw makkelijk uit gegaan en het ruikt ook niet naar olijfolie ofzo! Gelukkig maar.

Mag ik vragen op welke site je dat gelezen had…?

dat is toch alleen met citroen? XD

http://mens-en-gezondheid…rshampoo-verwijderen.html