haar lichter krijgen

heei, ik heb mijn haar 2 jaar ofzo geleden donkerbruin geverfd maar nu ben ik het zat en ik had er donkerblonde verf in gedaan , beetje riskant voor het groen/oranje worden maar oke. maar er is helemaal niks gebeurd het is nog gewoon donkerbruin maar ik had ook het merk poly color ofzo gebruikt en dat is ook niet zo’n bekend merk.
kan het daar aan liggen?
dat ik de volgende keer bijvoorbeeld verf van john frieda of een ander goed merk gebruik en dan lichtbruin erin doe i.p.v. donkerblond
of heeft dat ook geen zin?
ik wil het niet bij de kapper laten doen want dat vind ik veel te duur.
iemand een oplossing hoe ik het weer lichter kan krijgen? eventuweel in stapjes.
bedankt(:

Wil je nu lichter haar dan? Dan moet je head en shoulders gebruiken, of van de Hema zo’n verlichter. Mijn zus heeft hetzelfde, ze wilde graag haar haar bruin verfen en er stond op: na 24 keer wassen is het eruit. Dus ze heeft het gedaan alleen ze heeft al veel en veel vaker dan 24 x gewassen dus zij gebruikt head en shoulders en het werkt! (wat ook werkt is citroensap persen en dan in je haar doen, daarover heen van dat doorzichtige folie, laten intrekken en daarna uitspoelen, dat werkt ook!) Trouwens head en shoulders kun je kopen bij de Action voor 3,- en bij de kruidvat ofso voor 6,-

xxxx. :heart:

Succes!

ja haha dat had ik ook er stond na 24 keer wassen is het er uit nou het zit er al 2 jaar in-_- haha. maar head and shoulders heb ik al geprobeerd maarja werkt niet echt. ik hoop dat er nog een andere manier is(:

groeit jouw haar niet dan?^^

tuurlijk wel haha maar dan had ik uitgroei dus verfde ik het weer anders was het lelijk

Ik zou voor meshes gaan :slightly_smiling_face: dit kan je zelf doen met 'n pakket of gewoon naar de kapper gaan (raad ik aan, het is 'n rotwerkje). Kies gewoon voor 'n iets lichtere kleur dan je eigen haarkleur en zo licht je je haar geleidelijk op…Als je 't na de eerste keer nog lichter wil, kan je de volgende keer meer meshes (laten) trekken.

John Frieda heeft een shampoo en conditioner van de lijn Go Blonder, werkt super goed. Ook een blondspray erbij, die goed werkt. En als je dan ook een keer je haar nog lichter verft, pakt 't helemaal goed. Alleen of je haartjes er blij mee zijn, is de vraag…