Haar laten groeien

Help! Mij haar is kort geknipt tot iets boven mijn schouders! Zo kort moest het niet! Ik wil het snel laten groeien dus verzorg ik het met haarmaskers en zit vaak in de zon. Heeft iemand tips om mijn haar sneller te laten groeien?! Helppp

[i]edit Pivoine: TOPICTITEL NIET IN HOOFDLETTERS yo!

Jeetje,da’s behoorlijk kort.staat het goed? nou je kan vitamine B slikken,veel water en hoofdmassages en vooral niet te vaak stijlen.kan verder niet voor je doen.succes! xox

Als je in de zon zit, zorg er wel voor dat je het goed verzorgt! Het droogt namelijk sneller uit. Zou zonde zijn als je uiteindelijk steeds opnieuw puntjes moet knippen of dat je haren afbreken.

Verder zo min mogelijk doen met verven oid. Je haar zoveel mogelijk met rust laten en veel goede producten gebruiken. Dat was i.i.g het advies bij mijn kapper destijds :slightly_smiling_face:

Conditioner

Dat dacht ik dus ook altijd!
Maar conditioner schijnt er dus voor te zorgen dat je haar heel erg dun en zwaar wordt!
Wat er dus voor zorgt dat het afbreekt. Haarmaskers zijn beter volgens m’n kapper…

Er is hier al een topic over, ‘ik wil langer haar’ oid heet hij. Even googelen dus, slotje voor dit topic