haar ''krult'' de verkeerde kant op

hey

ik heb ergens eind januari een bob kapsel laten knippen. alleen nu heb ik steeds dat mijn haar naar buiten krult inplaats van naarbinnen. heb al echt vanalles geprobeerd… krultang (maakte een 90 graden hoek…), naar binnen fohnen, haarlak, mouse, wax, gel… echt vanalles maar het wilt maar niet naar binnen blijven zitten =( het ziet er echt heel stom uit…

iemand nog een idee dat misschien kan werken??
xx

uhm… stijlen?

Terug naar kapper? Hele goede stijltang kopen… Want ik denk dat je gewoon goed moet gaan stijlen!

Had ik ook last van toen m’n haar nog wat korter was.

Volgens mijn moeder kan je je haar naar binnen laten knippen (?).

welke stijltang zouden jullie me dan aanraden?

Heb je een foto misschien, dat is handiger?

Ik heb dat ook met mijn lok, ik föhn altijd met een zo’n föhn met een ronde borstel eraan vast alles naar binnen. Maar dat helpt bij jou dus ook niet… Hm zuur. Miss dat je het te kort doet?

zelfs als mijn moeder het doet werkt het niet :open_mouth: (en die is dan echt 3 kwartier best… tenminste, voor mijn gevoel)

uhm je kan het beste een stijltang met keramische platen kopen, hij hoeft niet duur te zijn; die van mij was 11 euro bij de blokker

Langer laten groeien. Als je haar kort is kan het je natuurlijke krulpatroon zeg maar niet afmaken. Mijn haar gaat op die lengte ook helemaal naar buiten staan, maar als het langer is golft/krult het op een normale manier.

ja de kapper het het ook te kort geknipt :frowning_face: dus ik laat het idd langer groeien.
en dan ga ik eens ff zoeken op internet naar goede stijltang ^^

Wil het persé stijlen dan?
Ik heb zelf ook een bob, maar ik fohn het elke dag met een diffuser