haar krullen?!

heee,

ik heb een vraagje ik ga wel eens uit of naar een feestje en dan krul ik me haar af en toe…

maar, dan is het er na 1,5 uur al meestal weer uit!!

ik vroeg me af of jullie misschien spul hebben zodat het er langer in blijft zitten?! in plaats van haarlak?

ik ben wel eens naar de kapper geweest en daar heb ik toen mijn haar laten krullen maar die weet niet meer wat die heeft gebruikt… En daar zat het de volgende dag nog steeds in dus…

tips?!

Krullen mousse… hoe maak jij krullen, krultang of draai jij krullers in ?

Krultang… Dat is meestal mooier bij mijn haar…!

Dat heb ik ook
ook als ik er krullen mouse van andrelon er in doe, is het er zo weer uit

Als je uit school komt (of als je vrij bent) water in je haar doen (dus gewoon wassen zonder shampoo) beetje mousse in je handen pak een pluk haar smeer dat mousse erin en dan krultang. of nat krultang terwijl je in krult haarlak ering (5) en klaar.

ik doe gewoon, 1krul meteen haarlak, en dan zo door.
Het blijft meestal een halve dag zitten.

als ik er mousse indoe, kan het bij mij makkelijk 2 dagen zitten.

hmm… ik weet niet:( ik heb van mezelf echt al een heleboel krullen:S en moet echt moeite doen het een beetje in bedwang te houden!..

een vriendin van mij wilt wel altijd wat krullen als ze uitgaat… en bij haar blijft het er geen 5 minuten inzitten echt een ramp!// maar dan zou ik gewoon krultang erin doen en dan al wat lak opspuiten etc… wat ook vaak helpt is inplaats van los in een staart en daar krullen inmaken… dat blijft langer zitten! en dan gewoon wat plukjes los laten hangen… das ook erg leuk!

UP
x

-

Bedankt voor de tips ik ga het proberen!!