Haar krullen met stijltang

Hi!
Ik heb net allemaal tutorials zitten bekijken hoe je je haar moet krullen met een stijltang.
Het ging gwn zo
Hitteprotector erin
Doorkammen en dan je haar pakken met stijltang en ronddraaien.
Alleen het irritante is, bij haar komt er een perfecte krul en bij mij stijl haar.
Ik snap niet wat ik fout doe, en ik wil heel graag krullen!
Kan iemand me helpen / tips?

x :cold_sweat:

Haha bij mij gaat het precies hetzelfde! Je kan ook een schuine vlecht maken en dan met je stijltang er over heen gaan, het duurt wel wat langer

net geprobeerd,lukt dus ook niet ;(
wat doe ik verkeerd

Hahaha precies dat heb ik ook, ik doe hetzelfde als in de filmpjes, maar mijn haar wordt gewoon stijl.

Niet het haar opkrullen op 1 plek want dan krijg de buitenkant (dus de aanzet) veel minder hitte.

echt irritant, want het duurt nog even voordat ik geld heb voor een krultang (december enz)

Ik kan wel alleen mijn voor plukken naar binnen of buiten ‘‘krullen’’ :flushed: Maar dan houd het wel op

als ik mn haar om mn stijltang heen draai en dan daarna de stijltang langzaam naar beneden trek komen er bij mij mooie krullen in.
misschien heb je dit allang geprobeerd haha maar ik dacht ik zeg het toch even

Mij lukt het wel gewoon, dus ik weet ook zo niet wat je verkeerd doet haha

Bij mij lukt het alleen als ik hem op de hoogste stand zet

Ik neem mijn vorige reactie terug haha, ging over de stijltang.

Je moet niet te snel en niet te langzaam, je hoeft hem maar 180 graden te draaien en trek je hem zo door je haar heen. Je hoeft de stijltang niet te blijven draaien. Als de hele pluk er doorheen is moet je hem zelf met je vingers nog snel in de krul leggen.

ff proberen thankyou!

net geprobeerd… 1 krul gekregen :rage:
ik haat mijn haar!