Haar krullen met krultang als je al soort van krullen hebt?

Ik heb soort van krullen… soms krult het, en soms zit er slag in.
ik denk eraan om een krultang tekopen en me haar daarmee tekrullen…
krijg ik dan misschien mooiere krullen?
of gaat het niet werken omdat ik al een beetje krul heb…

Dan zou ik eerder me haar gaan föhnen met een diffuser, daar krijg je mooiere krullen van ;-). Oh en wel mousse of serum ofzo van te voren gebruiken, anders gaat je haar er zo dood uitzien.

Ik heb ook krul/slag en een krultang werkt gewoon goed. Ik vind het beter dan een diffuser want daar wordt me haar ontzettend pluizig van ondanks BIosilk etc.

krultang is indd niet zo’n goed plan, je haard word er droog van, en je hebt snel dooie puntjes omdat je het elke dag weer (begrijp ik uit je verhaal) verhit.

Wat Gnomelie al zegt; mousse werkt vaak wel goed voor krullen (andrélon werkt bij mij heel goed, en ruikt lekker!) ook zonder föhn, want als ik me haar föhn ontploft het. (ja, ik gebruik ervoor serum etc. :wink: ) maar dat is bij iedereen natuurlijk anders.
prbeer gwn wat? :slightly_smiling_face:

Je kan je haar gewoon krullen met een krultang als je al krullen hebt hoor. Of je ze mooi vindt, ligt eraan hoe je de tang in je haar draait, want je kan verschillende krullen creeeren.

Je haar fohnen met een diffuser is net zo slecht, want door de hitte van de fohn gaat je haar op den duur ook dood.

Je kan wel ter bescherming van dat spul kopen, dat je haar tegen hitte beschermd, zoals veel mensen al doen als ze hun haar gaan steilen.

Misschien helpt het wel al, als je Andrelon krul control creme gebruikt. Ik kneed meer volume in mijn krullen+mijn krullen pluizen dan niet meer.
(Hou er rekening mee dat ik een andere haarstructuur heb dan jou, dus dat het effect niet per definitie hetzelfde hoeft te zijn).

ik heb ook soort krullen/slag. En ik heb ook een krultang gekocht alleen het werkte niet.Ten eerste gaan de krullen er heel snel uit. En als ik die krullen heb gemaakt ziet het er niet uit.
Je kan het best of krullen maken met papilotten (heb ik ook gedaan en dat word echt super mooi) Of je kan vlechten in je haar maken. Dan moet je eerst je haar natmaken. En dan invlechten en de volgende ochtend eruit halen. Dan heb je soort van kleine krullen echt super leuk. Vind ik dan:P hhaaaha.