heb mn haar al best vaak geverfd, ook in verschillende kleuren, op dit moment beetje koper met blonde plukjes, maar genoeg over mij:p
aangezien je best mooi bruin haar hebt, en niet zo’n standaard niet donkerblond/niet bruin zou ik idd gaan voor highlights:D Dit kun je bij de kapper laten doen maar in de winkel heb je daar heel handige setjes voor, (vaak 2 tinten: oplichtend en zeer oplichtend, zou voor de 1e gaan anders is het verschil met je eigen haar te groot) waar een soort badmuts met gaatjes bij in zit. Dan haal je door een paar van die gaatjes een lokje haar, en krijg je een natuurlijk effect, lijkt me in jou geval het beste, aangezien je het voor het eerst doet. Misschien is het een goed idee als je vraagt of je moeder/zus/een vrienden je wil helpen. LET OP: als je highlights neemt, heb je wel kans dat je je uitgroei ziet, dan óf bijkleuren óf een spoelinkje of een kleurtje die dicht bij je natuurlijke haarkleur zit erover heen. Enne, als je het voor de eerste keer verft is het in een keer goed hoor, je hoeft het niet direct meerdere keren achter elkaar te doen;)
p.s. volgens mij heb je bij “country colours” van schwarzkopff volgens mij, highlight setjes in verschillende tinten, ook in koper en meerder blondtinten, beviel mij erg goed:D
hoop dat dit helpt, en mocht je het echt niet weten of twijfelen, zou ik inderdaad ff naar de kapper gaan, die kan dit beter inschatten dan wij via het internet.