Haar kleuren?

Haaaaaay.
Ik denk eraan om mijn haar te kleuren. Ik heb het nog noooooooit van mijn leven gekleurd, maar nu word ik het toch wel een beetje beu.
De vraag is; In welke kleur?
Ik heb gewoon bruin haar, maar ik zou het graag wat donkerder willen hebben.
Ik heb ook een bleek gezicht, dus dat speelt ook een rol… . (alleen foundation helpt)

hier is een foto van myn haar.

Welke kleur zouden jullie mij aanraden, want ik weet het echt niet, ik twijfel tussen blond/donkerbruin :’)
Ook zou ik graag willen weten, of je je haar meerdere keren moet verven als je dat voor het eerst doet. Tell me everythingg.

oja, let niet op m’n schattig *ehem* behang. ik wil echt mn kamer verven, maar het mag niet ldsfkjdsf

kvind het eigelijk wel mooi

misschien wat blonde highlights?

Kleur het niet,
Serieus, je zit er voor altijd aan vast. Jouw haar kun je denk nog wel ongeveer terugkrijgen da’s niet zo’n moeilijke kleur, maar toch.
Maar als je t wil… Sorry, dan kunnen we denk beter je gezicht ook zien want dan kunnen we t beter ‘bepalen’.
liefs.x

Hoezo zit je er voor altijd aan vast? Als je het niet meer leuk vindt, verf je het in een kleur die op je eigen kleur lijkt en laat je het uitgroeien…

Maar ik denk dat iets lichter wel mooi is, en dat blonde highlights erop.

[b]is het nou zo moeilijk om gewoon naar een kapper te gaan en daar om advies te vragen, in plaats van onwetende tieners zoals wij. :crazy_face:

je moet toch gewoon doen wat JIJ wil?

[/b]

Ze vraagt toch gewoon om advies…
mischien staan blonde highlights wel mooi, lekker zomers enzo want als je het donkerder doet staat t weeer zo… donker? :stuck_out_tongue:

voor advies ga je naar de kapper. die word daarvoor opgeleid.

Je hoeft niet altijd naar de kapper te gaan je kan het toch ook gewoon aan iemand vragen wat ie leuk bij jou vind staan ofzo?, ik bedoel als jij 2 truitjes in je handen hebt en je vraagt aan je vriendin: welke vind je leuker; dan zegt ze toch ook niet ja ga naar een stylist want die word daarvoor opgeleid…

heb mn haar al best vaak geverfd, ook in verschillende kleuren, op dit moment beetje koper met blonde plukjes, maar genoeg over mij:p

aangezien je best mooi bruin haar hebt, en niet zo’n standaard niet donkerblond/niet bruin zou ik idd gaan voor highlights:D Dit kun je bij de kapper laten doen maar in de winkel heb je daar heel handige setjes voor, (vaak 2 tinten: oplichtend en zeer oplichtend, zou voor de 1e gaan anders is het verschil met je eigen haar te groot) waar een soort badmuts met gaatjes bij in zit. Dan haal je door een paar van die gaatjes een lokje haar, en krijg je een natuurlijk effect, lijkt me in jou geval het beste, aangezien je het voor het eerst doet. Misschien is het een goed idee als je vraagt of je moeder/zus/een vrienden je wil helpen. LET OP: als je highlights neemt, heb je wel kans dat je je uitgroei ziet, dan óf bijkleuren óf een spoelinkje of een kleurtje die dicht bij je natuurlijke haarkleur zit erover heen. Enne, als je het voor de eerste keer verft is het in een keer goed hoor, je hoeft het niet direct meerdere keren achter elkaar te doen;)

p.s. volgens mij heb je bij “country colours” van schwarzkopff volgens mij, highlight setjes in verschillende tinten, ook in koper en meerder blondtinten, beviel mij erg goed:D

hoop dat dit helpt, en mocht je het echt niet weten of twijfelen, zou ik inderdaad ff naar de kapper gaan, die kan dit beter inschatten dan wij via het internet.

Een kapper wordt er wel voor opgeleid, dat betekent niet dat ze het per definitie goed hebben…ik ben al vaak genoeg bij de kapper geweest dat ik thuis kwam met een kapsel wat nergens op leek omdat ze gewoon niet kunnen knippen <_<

meis, ze vraagt om advies ik geef advies. om naar de kapper te gaan. dus mijn advies hoeft toch niet door iemand anders afgekraakt worden?

Nee ze vraagt om onze mening <_<

aanraden zegt ze.
bij aanraden denk ik meer aan advies dan aan een mening.

Dat wat je aanraadt is in dit geval hartstikke subjectief, dus ook een mening.

[b]zo kan je elk advies wel verdraaien. wat doe je moeilijk.

dan ga je naar de verkeerde kappers als ze het verknippen of kan jij gewoon niet duidelijk overbrengen wat je wilt.

ik had het trouwens helemaal niet tegen jou.[/b]

Je krijgt je eigen haarkleur nooit meer terug. Je bent gek! :pensive:

Ik heb dezelfde haarkleur van nature, en sinds een jaar of zo verf ik het in een tint lichter, wat heel mooi is. Het is natuurlijker en niet overdreven…