haar kleuren

heey :slightly_smiling_face:
Ik heb jullie hulp nodig!
Ik heb donker blond haar, maar ik heb het gevoel dat dit steeds donkerder wordt…
Ik zou mijn haar dus graag een paar tinten lichter willen maken (dit hoeft dus niet extreem te zijn :wink: )
Het leeft zou ik dit doen met een doe-het-zelf productje, maar ik heb geen idee wat goed is of wat niet …
Hebben jullie een idee? Liefst iets met niet te veel uitgroei (iets dat je dus regelmatig moet doen ofzo…)

xxx

Hoe bedoel je dat nou precies met doe-het-zelf productje?
Het lijkt me niet echt mogelijk om je haar een paar tinten lichter te maken met een iets anders dan het bleken. Met gewone haar verf kan je het misschien paar tintjes lichter krijgen, maar kan ook snel verkeerd uitpakken. Is ook niet het gezondste voor je haar :s Je zou het met citroen kunnen proberen, maar dat droog je haar uit. Dus super slecht, vooral nu in de winter. Ik weet niet, maar echt doe-het-zelf productjes vermoorden eerder je haar dan dat het echt lichter wordt…

Blondspray van Kruidvat (: Elke avond een laagje en dan heb je elke week een tint lichter. Ik raad het je aan, alleen het stinkt een beetje maar het is het waard want je krijgt een hele mooie kleur! Ik heb zelf 3 weken de blondspray ingehad en ik had wel 3 tinten lichter haar.

MAAR! Het is wel ongelofelijk slecht voor je haar.

EN permanent. Oftewel, het blijft blonderen. Elke keer als je je haar föhnt wordt het dus lichter.

Zelf zou ik gewoon een kleurtje pakken, bijvoorbeeld een lichtere spoeling.

Spoelingen voor lichter haar te krijgen bestaat niet :x

Dat droogt ongelofelijk je haar uit :s Dus geen aanrader.