Haar kleuren >> Zwart naar Rood

Ik heb dus mijn haar zwart geverft. En nu is mijn vraag. heeft iemand ervaring met Zwart naar Rood kleuren? Ik denk dat ik eerst moet bleken ofzo. En dan gewoon rood er in? Maar ik ben bang dat het dan worteloranje wordt ofzo haha! Dus iemand die het weet?

normaal gezien zoiezo als je naar een lichtere kleur wilt zal je moeten bleken. als je zeker wilt zijn dat het goed is ga je best naar de kapper denk ik.

Ja. dat dacht ik eerst ook. Maar ik kwam daar en dan kom je al gauw over de 100 euro. En daar heb ik zelf het geld niet voor en mijn ouders willen het helaas niet betalen. ^^

100 euro om je haar te verven? … lijkt mij nogal duur mss eens naar een andere kapper ofzo? ^^ en ik weet niet wat je normale haarkleur is maar als het lichter is dan rood of ongv hetzelfde kan je altijd wachten tot het zwarte uitgewassen is (als het geen permanente verf is) en het dan zelf kleuren.

Ja, want bleken en verfen samen is heel duur…
Ik heb zelf blond haar maar ik heb wel permanent dus dan moet ik het uitgroeien dan dat is zo lelijk haha. Ik denk dat ik het waarschijnlijk gewoon zelf moet proberen. ^^

als jij dat wilt :wink: maar je zal zoiezo moeten bleken eerst omdat je met gewone haarverf hooguit een paar tintjes lichter kan gaan maar ik denk van echt pikzwart naar rood dat dat een beetje te hoog gegrepen is met haarverf zonder bleken. maar i could be mistaken :stuck_out_tongue:

Oke bedankt! Ik ga het dan sowieso wel bleken ja. :slightly_smiling_face:

ik ben laats bij de kapper wezen vragen.ik heb ook bijna zwart haar en wil het knalrood verven. de kapper zei dat het kan maar dat je het dan moet bleken.en dat is superslecht voor je haar :wink: je kan het ook wel gewoon rood verven maar donker haar die oak rood niet goed ,waardoor het 'gaat 'glijden’en het er snel weer uitgaat;) dus het kan wel als je het eerst bleekt…maar daar krijg je wel droog/dood haar van.zelf wil ik het supergraag:) maar ik twjfel nog:)

Er bestaat ook zoiets als een kapper? :cold_sweat:

Oke thanks! Ik denk dat ik maar gewoon ga bleken. Dan maar even heel veel haarmaskers enzo haha ^^

xThirza, misschien moet je lezen wat ik dar al over zei?