Haar kleuren na balayage?

Hey iedereen!
Ik zit met een klein dilemma: ik heb van nature altijd donkerblond-asblond haar gehad waar door de zon een soort van lichtblonde highlights in kwamen. Voorbije zomer heb ik een heel stuk van mijn haar laten knippen waardoor de lichtere puntjes allemaal weg waren, en ik mijn haar iets te saai en te donker vond. Dus kwam ik op het idee om een balayage te zetten in een soort van mèches over heel mijn haarlengte, zo kreeg ik terug wat highlights. De balayage sloeg echter redelijk rossig-geel uit, echt niet wat ik wou, dus ben ik het met zilvershampoo beginnen wassen tegen de gele gloed. Maar dit heeft het probleem niet volledig kunnen oplossen en ik begin ook nogal veel uitgroei te krijgen (mijn balayage is vanaf de haarlijn getrokken dus je ziet een heel duidelijke lijn). Nu mijn vraag: ik wil hier graag iets aan doen maar wil mijn uitgroei niet opnieuw laten bijwerken met een balayage, en het zou jaaaren duren eer dat deze er uit is gegroeid. Liefst zou ik terug mijn natuurlijke haarkleur hebben maar er mag ook wat lichter blond in zitten (zo lang het maar niet ros uitslaat). Moet ik mijn haar nu best laten kleuren in mijn natuurlijke kleur (als die perfect geëvenaard kan worden, want ik wil niet om de 3maand met een opvallende lijn uitgroei zitten) en er wat lichtere mèches aan de puntjes in zetten, of ga je dan nog steeds de uitgroei van mijn balayage zien doordat een deel van mijn haar gebleekt is onder de kleuring en een deel niet? Iemand goede raad of andere ideëen? :flushed:

Ik zou de kapper om advies vragen! Die heeft dit vast vaker gezien en weet hoe je dit kan oplossen. Tenslotte heb je een soort van garantie dat het goed gaat.