Haar kleuren met bruine kleurspoeling.

Ik heb van mezelf bruin haar, maar nu is het een stuk lichter geworden door de zon. Ik wil graag mijn ‘echte’ haarkleur terug. Krijg je een mooi resultaat als je je haar kleurt met een bruine kleurspoeling, dus 1 of 2 tinten donkerder dan mijn haar nu? Iemand hier ervaring mee?

ik ben blond van mezelf, en ik had mijn haar geverft met chocolade bruine kleurspoeling. En omdat ik van mijzelf licht haar heb pakte dit heel anders uit. het werd rood ;( maar omdat jij donkerder haar hebt denk ik dat het wel goed komt

Ja, een kleurspoeling geeft je haar sowieso wat extra’s.
Het sluit je openstaande haarschubben die je hebt door de dagelijkse dingen die je met je haar doet en geeft het een mooie glans.
Enige nadeel is dat als je met dit weer in een zwembad gaat zwemmen met chloor dat de kleur er erg snel uit gaat.
Gelukkig zijn kleurspoelingen niet zo duur en kan je het op die manier bijhouden.

Permanente kleur kan ook, maar daar krijg je geen glans van.

Ik ben blond van mezelf, heb het bruin geverfd met kleurspoeling en het werd wel gewoon mooi, alleen kleurspoeling gaat er heel moeilijk weer uit! Heb die van mij nu meer dan een half jaar en hij is er nog steeds niet 100% uit.

Kleurspoeling moet inderdaad slijten.
Dus een donkere kleur op lichter haar vervaagt veel minder snel.

ik wil ombre haar doen met een bruine kleurspoeling iemand ervaring?? wel alleen de punten :stuck_out_tongue: