haar kapot naar 1x stijlen? ;o

Hey, ik heb een paar weken geleden een nieuwe stijltang gekocht bij de kijkshop van Rowenta, scheen een goede stijltang te zijn. Ik deed wat serum voor de hitte in mijn haar en begon te stijlen op 230 graden, en inderdaad hij deed het perfect meteen helemaal recht. dus na afloop keek ik naar mijn haar en er waren redelijk veel gesplete punten! allowel dit vante voren nog niet was. Ik gebruikte serum van syoss. Iemand een idee of dit aan het serum of aan de stijltang ligt?
Zoja, welk serum/stijltang kan ik beter gebruiken??

xalvast bedankt!

Stijltang op een lagere stand?

heb je dun haar? voor dik haar moet je geloof ik stijlen tot 220… maar dan echt dik haar…

Dan krijg ik het niet stijl ^^,

Hmm, volgende keer op een lagere stand dan haha ;p
Verder nog tips voor goede serums?
En is die stijltang echt slecht voor je haar?

je hebt van l’oreal paris ook iets, dat beschermt het haar en zorgt er mede voor dat het wél heel stijl wordt. {in zo’n knalroze roze flesje}
bij mij helpt het! ik weet niet of het bij jou helpt maar je kunt het proberen.

en heb je wel een stijltang met ‘ionen’ erin? dat beschermt ook, het zorgt ervoor dat het niet verbrand, dat het niet droog wordt en ook nog eens dat het niet pluizig wordt!

hij lijkt heel erg hierop;
http://www.loreal-paris.n…oducts/305x262/Sty8_1.jpg

Ik heb hetzelfde product!
Werkt super en mijn haar gaat er minder door kapot als wanneer ik het niet gebruik.

Haha wat een toeval die heb ik gister gekocht!
Dan gebruik ik dat spul + een lagere stand, en dan nog wat goede verzorging.
Bedankt :grin:

ja wat dacht je anders, stijlen is slecht, daar gaat je haar nu eenmaal stuk van

Alles is slecht voor je haar, föhnen ook en de zon ook! en te veel wassen ook enz.
Ik stijl mijn haar bijna elke dag al twee jaar lang en het ziet er heel erg gezond uit. en ook als ik mijn haar niet stijl ziet het er goed uit. Gewoon de puntjes af en toe laten bij knippen. Biosilk is een hele goede beschermer tegen hitte.
Is wel duur maar je doet er heel erg lang mee!

@tornain, van 1x stijlen gaat het meestal niet kapot hoor :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ja ik wou ook al die biosilk kopen maarja het is zooo duur ;d

Je moet je haar ook niet op 230 graden stijlen, ik stijl het altijd op 180/190 graden. Vind niet heel gek dat je dan gespleten punten! Maar wel balen natuurlijk.

Ja, bedankt ik ga de volgende keer niet meer zo hoog stijlen haha, maarja ik heb heel veel krullen vandaar denk ik :grin:

dan is het misschien schade die je nog niet eerder had opgemerkt?

230 graden is wel erg hoog he

Wat ze hierboven al allemaal zeggen, maar het is wel zo dat je gespleten punten ook gewoon duidelijker ziet na het stijlen (bij mij dan). Heb er niet heel veel en normaal zie je het niet maar na stijlen valt het gewoon meer op.

Je moet het op een lagere stand zetten en er een paar keer overheen gaan, dat is beter voor je haar.

Bedankt, oke ik zet hem devolgende keer lager :grinning:

en @torainbow, ik was 2 dagen vantevore naar de kapper geweest en had er 10 cm laten afknippen, ofja dat was niet de bedoeling. maar dat ging er wel af dus denk het niet ;]

Up