haar is veel te donker geworden!

ik heb een probleempje met mijn haar;
ik heb van mezelf middenbruin/donkerbruin haar. maar ik wou eens wat anders dus verfde ik het blond. na een tijdje kreeg ik uitgroei en ik wou mijn oude kleur weer terug. dus gisteren heb ik het donkerbruin geverft, maar het is wel érg donker geworden! bijna zwart! hoe kan ik het iets lichter maken? want ik lijk nu heel bleek. en ik wil het wat meer bruin hebben en niet zwart. moet ik het nu opnieuw verven? pleas help, morgen school! :S

Je zou kunnen vragen of je kapster en high-lights en low-lights in wil zetten met een lichtere tint, dan komt je haar lichter uit…Maar dan kan denk niet meer vandaag…

ik heb trouwens nog een vraag: als ik het ontkleur, komt mijn eigen kleur dan terug? of word het dan wit ofzo?

Als je het ontkleurt wordt het lichter, en niet je eigen kleur. Het haalt gewoon de kleur eruit. Maar heb je het zelf geverfd of de kapper? Ik heb mijn haar pas donkerbruin geverfd (en ik vond het wel donker genoeg) maar na een week of 2 was het al wat lichter. Ik gebruikte permanente verf van Schwarzkopf (geloof ik. In gelk geval permanent).
Maar ga het niet gelijk nog een keer verven, op de verpakking staat altijd dat je minstens 2 weken moet wachten omdat de kleur anders heel anders kan worden door chemische reacties. Ofzo. (:
Maar je kan het altijd even aan de kapper vragen!

Ja een vriendin heeft het geverft, dus niet bij de kapper.
Ik hoop dat het snel wat lichter word! ;o

door anti roos shampoo word het lichter en misschien citroensap proberen?

Mijn haar heb ik ook weer terug naar mijn eigen kleur moeten verven. Ik had normaal donkerbruin haar. Maar bij mij leek het ook eerst zwart. Gewoon vaak wassen, wordt vanzelf lichter!

vervaagt vanzelf wel.

^ Inderdaad, paar keer wassen met antirooshit.

Ik zou er niks aan doen, ik heb dit ook eens gehad maar het wordt vanzelf wel lichter hoor :’)

Lang leve anti-roosshampoo.

citroensap zou ik niet proberen! dat word echt een grote plakzooi… i think.

misschien bronzer ofzo gebruiken zodat je minder bleek lijkt en naar de kapper gaan?

én het wordt stro.

oke, ik zal dat met anti roosshampoo wel proberen :slightly_smiling_face: dankjulliewel!

Lang leve antiroosshampoo (= haar+hoofdhuid uitdrogen, vernielen en kapot maken!)