Haar in v-vorm?

Hey, meiden!

Ik zit erover te denken om mijn haar in een v-vorm te laten knippen. Ik wil m’n haar namelijk graag lang houden, maar wil het er ook leuk uit laten zien: nu hangt het er zeg maar op één lengte een beetje bij.

Wie heeft ervaring met het laten knippen van een v-vorm? Moet er dan eerst een groot stuk af? Hebben jullie foto’s van ‘before’ en ‘after’?

Welnee joh, er hoeft geen heel stuk er vanaf. Ze knippen in principe in een punt, that’s all :slightly_smiling_face:

Ligt er aan hoe v-vormig jij je haar wilt hebben. Als je het lichtelijk wilt, dan zal er niet veel af gaan. Maar als je wel een hele scherpe v wilt dan zal er aan zijkanten echt wel wat af moeten…

Ja, ik twijfel zó erg, omdat ik dan een scherpe ‘v’ zou willen en ik bang ben dat ik het niet mooi ga vinden en dan zit het er niet zo snel weer aan :cold_sweat:

Dan doe je toch eerst een lichte v-vorm en als dit goed bevalt een scherpe, en anders laat je het weer bij groeien :slightly_smiling_face:

Denk er wel aan dat je haar er minder vol uit gaat zien.

Ben ik de enige die niet weet wat TS bedoelt? Hoe kan je haar er nou uitzien als een V?!

-

Ohhhh, ziet dat er niet heel raar uit als je je haar dan naar voor hebt?

Je zou misschien ook beginnen met een lichte v en dan om 2/3 maanden ofzo je haar steeds meer bijknippen zodat de v geleidelijk scherper wordt.

Is gewoon “in laagjes” geen optie dan? Dan hangt het er ook niet zo bij. Mij lijkt dat het met die V nog steeds hangt, toch, je krijgt dan niet ineens enorm model.

Ik heb mn haar woensdag in een v-vorm laten knippen. Wel een hele lichte hoor! Ik had mn haar op 1 lengte, maar dat werd een beetje saai.
Er hoeft niet veel af voor een lichte v-vorm! Ik merk zelf niet veel verschil aan de voorkant, het zit alleen van achter leuker!

Heb je misschien een foto?:slightly_smiling_face:

Ik heb ook een v-vorm maar dat is gewoon gekomen door dat het is afgeknapt. :stuck_out_tongue:

Heej! ik heb het ook gedaan, 1.5 maand geleden:).
Er hoeft niet meteen veel van af want dat wou ik niet. Je kunt het beste beginnen met eerst een beetje een ronde vorm, en dan weer laten groeien en daarna pas echt in een v-vorm, heb ik ook gedaan:)

hey, had ik eigenlijk nog nooit van gehoord maar lijkt me erg mooi!!
alleen heb ik krullen, is het effect dan juist niet weg?
en als ik mijn haar kort knip gaat het erg wijd staan dus weet niet of dat ze slim is :hammer:

Ik zou persoonlijk alleen een v-vorm knippen als je heel dik haar hebt.

Waaauw dat lijkt me echt mooi !

Dit ben ik niet maar het is wel een before en after picture
ik vind before eerlijk gezegd mooier