Haar in een staart?

Hoi allemaal,

ik heb volgende week stage in een bejaardentehuis, dan lijkt het me wel zo fijn om mijn haar in een staart te doen, maar dan heb ik allemaal van die ‘krulletjes’… weet iemand hoe je dit kan voorkomen / verminderen?

Haarlak?

Heey,

Ik heb ook stage in een bejaardentehuis gedaan en had een beetje het zelfde probleem haha.
Maar je kan het maar beter accepteren denk ik, als je er allemaal haarlak e.d in gaat doen word het zo vet bovenop en het wordt er ook niet mooier van.
Misschien in de ochtend je haar strakker naar achteren kammen met wat water? Dat deed ik tenminste haha en dat hielp volgens mij ook wel :slightly_smiling_face:

haha mn haar is nogal eigenwijs…
maar ik ga het proberen!

Het is eigenlijk alleen als ik het in een staart doe. dan zijn de ‘krulletjes’ er opeens… ik baal er echt van :frowning_face:

Ach joh, maak je niet druk. Een deel is jaloers, omdat ze zelf niet meer zoveel haar hebben en het andere deel zal het niet eens zien doordat ze slechte ogen hebben :’)

En het zijn gewoon van die ‘babyhaartjes’ denk ik? Ik heb het ook standaard… Misschien als je je staart iets minder strak doet, dat het dan minder opvalt?

Gewoon in een knot doen, dit werkt bij elk type haar.

Je kan ook je haar opsteken, of in een vlecht doen.

Ik denk dat de meeste bejaarden dat niet echt opmerken in een bejaardentehuis. Maar anders kan je misschien schuifspeldjes gebruiken?

Inderdaad een vlecht. Ik heb ook vaak “krulletjes” en gebruik dan van andrelon zo’n pompje! helpt best goed en het word niet snel vet

Haarlak,dan naar achter kammen en dan weer haarlak

Jaaa!
Dankjedankjedankje!
Dat gebruikt mn moeder ook, dat ik daar niet eerder aan heb gedacht hahaha
THANKS