Haar in een staart doen.

Heee,
Ik wil heel graag eens iets anders met mijn haar omdat ik het altijd maar los heb. Ik zou graag eens een hoge staart in willen doen maar iedere keer als ik dat doe mislukt dat, er komen dan allemaal bobbels en mijn haar word heel snel vet. Heeft iemand misschien tips om een mooie hoge staart te maken??
xx

Als je de staart al in doet als het nat is, droogt het in die houding op en blijft het beter zitten. Althans zo werkt dat bij mij

Ligt aan de dikte van je haar, mijn haar zou bijvoorbeeld nooit zo droog worden.

Doe je meer dan je haar wassen? Conditioner oid? Want als je dat alleen in je puntjes conditioner doet wordt je haar minder snel vet.

Bij mij helpt het om op de kop te hangen en al je haar naar elkaar toe te borstelen tot de plek waar je de staart wilt.

Bij mij ziet mijn haar er altijd mooi curly uit als ik het in een staart laat drogen & het blijft inderdaad beter zitten ook. Maar ja, ik heb hetzelfde probleem, mijn haar hangt ook altijd saai los. En ik heb dan nog eens stijl en glad haar waar je niets mee kan doen, omdat alles er gewoon uitvalt. Het enige wat ik wel vaak doe, is een klein rubber elastiekje in mn haar, gewoon twee plukjes haar aan de zijkant nemen en die achteraan in een staartje doen en dan een mooi speldje erboven. Het ziet er mooi uit en zit echt makkelijk, maar 's avonds is het wel een hel om dat elastiekje eruit te halen omdat al je haar er rond genesteld zit :frowning_face: