Haar; Iets heel anders.

Hallooo Girlsceners!

Ik ben het eigenlijk een beetje heel erg zat van mijn haar,
Ik weet niet, maar het wil gewoon niet meer zitten en ik wil iets anders met mijn haar maar ik weet niet wat?
Misschien kort tot mijn schouders maar ik weet niet of dat mooi staad, maar heeft iemand tips? Of ideeén?

Hier is een foto van mij: (ik hoop dat ze duidelijk genoeg zijn)

http://i35.tinypic.com/rtkyg2.jpg

http://i37.tinypic.com/dxxmrd.jpg

Liefs!

Ik denk dat langer haar mooier bij jou staat dan korter haar. Je hebt namelijk een rond hoofd en als je kort haar neemt, of met veel laagjes rond de kinhoogte, dan werkt dit in de breedte. Het lijkt dus net alsof je dan een bol hoofd hebt. Denk niet dat je dat wilt eigenlijk xD
Of je zou voor écht kort moeten gaan. Dat lijkt me ook wel tof staan, maar het is ook een grote stap en het is niet 1,2,3 terug gegroeid als je er spijt van krijgt.

x

of stijl voor de grap eens je haar met die lengte :slightly_smiling_face:
Mischien is dat ook supervet

Misschien een schuine bob? Dus van achteren “kort” en voren nog lang, met een schuine pony? [Ik weet niet hoe je haar valt, maar het lijkt een beetje op dat van mij. Ik heb het oko zo gehad, en omdat ik er slag/krullen in heb en het vrij dik is, zag het er niet zo ‘gestijld’ uit, maar wel heel tof :slightly_smiling_face:

Sorry, maar je haar ziet er best wel onverzorgd uit. :blush:
ik zeg niet dat dat jou schuld is
maar het is heel erg pluizig.
begin eens met “Frizz ease” van john frieda,
is duur, maar werk perfect, en je doet echt lang met zo’n klein dingetje, omdat je maar een beetje nodig hebt steeds,
misschien een brede schuine pony?
of laten straigthen!

Stijltangetje kopen.

extensions? lichtbruin verfen? blond? in laagjes? een bob? stijltang?
Ik denk dat dat de opties zijn voor jouw als je het mij vraagt.

Misschien kun je een rechte/schuine pony doen? Ik vind dat persoonlijk al snel een verschil maken en het is ook niet zo’n hele grote stap. Succes! (:

Dankje! Jaah ik weet het ik heb echt vet pluizig, haar, dat is niet omdat ik het niet goed verzorg maar ik kan die van john frieda wel eens proberen… ik zou niet weten wat ik anders moet doen :S

Een houten borstel schijnt voor minder pluis te zorgen en probeer je krullen ‘heel’ te houden als je ze borstelt.
Verder zijn er nog speciale krul-kappers die het echt een heel stuk kunnen verbeteren.
Tot slot kan je tijdens het fohnen je krullen erin kneden, dan blijven ze ook mooi.

ik denk dat als je je krullen goed verzorgt je gigantisch mooi haar hebt… probeer ervoor te zorgen dat ze niet zo pluizen… daar heb je tegenwoordig heel veel goede producten voor…
je hebt ook mooi dik haar trouwens… tenminste… zover ik het kan zien…

Heb je op de bovenste foto je haar meer verzorgd?
het ziet er namelijk veeel verzorgder uit daar.

ik vind je haar trouwens heel mooi
beter dan blond, halflang, mega dun, en snel vet.

jij hebt echt heel leuk haar! verder vind ik het op de bovenste wel mooierdan op de onderste foto maarja… Misschien kan je eens een rechte pony nemen. Dan moet je er wel voor zorgen dat het niet te veel gaat krullen en pluizen maar het lijkt me wel heel leuk.
En laat even zien wat ervan geworden is als je klaar bent met wat dan ook! suc-6 verder!
x

ik zou geen rechte pony nemen. mss een schuine.
En stijl je haar eens. Het ziet er wel een beetje pluizig (of het ligt aan foto) uit dus mss eerst een productje erin voor je begint. Of je kan het krullen.

Ik zou wat meer krullen ‘maken’. Ik kneed er altijd schuim in en dan word het echt veeel beter van.
En koop hele goede verzorgingsproducten voor je haar dat het extra gaat glanzen,
Je zou ook een ander kleurtje kunnen doen. Alhoewel… ik weet niet wat je zou staan eigenlijk!