ik heb mijn haar áltijd los hangen… ik ben namelijk niet zo handig met haar het zakt bij mij altijd uit…
heeft iemand leuke ideeen wat je met je haar kan doen?
en eventueel ook uitleg hoe ik dat moet doen
thnx
Xx
-Met klepjes opsteken.
-in een knotje en dan leuke klepjes.
-rommel knot
-paarde staart.
-haren stijlen 0f krullen.
-los en dan een leuke haarband.
-los en een leuk strikje erin.
Beetje touperen, doe een een scheve staart, of een a la rockabilly kuifje n__n
*krullen er in knijpen(nat maken en dan mousse erin doen en lang knijpen
*een langere schuine pony nemen die makkelijk naar achter kan
*een romellige knot gewoon je haar pakken en een hoog rommelige knot maken
- zon hobbel
of hoe dat heet
Jaa een ! poef ! dat is een van mijn favoriete !
wat is een hobbel/poef?
Ik denk dat ze bedoelen dat je een plukje van je voorste haar (pony?xd) pakt en dan naar achter zet met een ‘bolling’… zoals gwen stefani ook wel eens heeft xd
ik doe altijd draaien me haren zeg maar in een staart pakken en dan rond draaien en dan omhoog met een klem vast zetten en de rest er over heen laten vallen als je snapt wat ik bedoel
gekrult
*je voorste pluk vlechten of draaien en die met een mini klem of gewone klip vastmaken boven op of aan de zijkant van je hoofd
- maak een staart en laat 1 of 2 pluktjes voor hangen. pak dan telkens een pluk uit de buitenste rand van de staart en zet hem vast maar laat het middelste hangen
- je kunt zo’n haarband kopen {gewoon bij de kruidvat ofso} met van die tanden die je in je haar moet doen dan zit het ook super leuk vooral bij kleine mini krullen
^ik praat hierboven wel over kapsels waarbij je krullen hebt maar ik heb zelf stijlhaar dus hieronder een paar tips voor stijl haar
stijl haar
*je voorste pluk vlechten of draaien en die met een mini klem of gewone klip vastmaken boven op of aan de zijkant van je hoofd {deze kan ook bij stijl }
- je pakt de pluk die het meest aan de rechter kant zit en die het meest aan de linker kant zit en doet ze samen achter in je kunt het laten in een staart je kunt hem vlechten of draaien maar je kut ze ook inelkaar draaien dan krijg je en soort vogelnest idee
*opsteken je maakt een knotje die je ook half nog in een staart doe en zet alle losse plukjes vast
xx
dat vind ik altijd zo leuk staan!
Visgraatvlecht is erg leuk, als je niet weet wat het is kijk naar die filmpjes op youtub, <Een chinese vlecht lijkt erop, ook heel leuk.
Wat ik zelf vaak doe is een rommelige knot maken en dan 2 tot 5 plukjes los laten(kleintjes) die vlechten en dan vastzetten met een pinnetje(naar de knot toe)
Heeft iemand ideeen om iets met je haar te doen ?
Ik heb dik krullend lang haar en kan niet zo veel met mijn haar doen.
ik heb krullerig haar en als ik mijn haar heb gewassen knijp ik er nog wat krullen erin en spuit er wat haarlak in.
of ik heb een staart of een losse knot.
*Krullen
-Je haar in een knot doen en dan plukken voor laten hangen, dan met haarlak spuiten zodat het beetje gaat glimmen en niet uitvalt .
^ik denk dat ze nu ondertussen wel weet hoe ze haar haar moet doen ^^