Haar heel kort help!

Ik heb voor een opdracht, mijn haar kort laten knippen, het is nu net boven mijn schouders.
Het was wel nodig ook, want het was verschrikkelijk dood.
Maar nu het probleem, ik kan het niet krullen want dat ziet er niet uit, stijlen werkt niet echt, en het is te kort om het in een staartje of knotje te doen, dan heb ik stekeltjes haha.
Het liefst heb ik mijn haar niet uit mijn gezicht omdat ik vind dat ik een vrij groot hoofd heb.
Dus, iemand tips wat ik met mijn korte haar kan doen haha.

Een foto van je haar zou kunnen helpen haha =)

leuke speldjes gebruiken?

http://i54.tinypic.com/3169duo.jpg

Dit is de foto, sorry als het groot is.

Leuk! Ik zou er gewoon wat conditioner indoen en dan is het goed hoor! Vind het je echt wel leuk staan.

Ja maar elke dag hetzelfde begint inmiddels te vervelen snap je haha :stuck_out_tongue:

hm ja… pfoe ik zou het eigenlijk ook niet weten! Moeilijk met zo’n kort kapsel, maar dat weet je natuurlijk al… :stuck_out_tongue:

Ik vind het wel echt heel leuk, misschien dat je iets met een klipje kunt doen, maar verder weet ik niet echt iets heel heftigs…

Ja, ik vind het ook heel leuk! Je kan bijvoorbeeld een stukje van je haar invlechten, zoals Lauren?
http://i56.tinypic.com/fkcxt0.jpg

Meer kan ik nu niet bedenken ;p

Met wat clipjes verleuken. Je bent n mooie meid, met prachtig haar;)

zo wat heb jij een leuk gezicht zeg, ik vind het perfect zitten!
maar een vlechtje zoals lauren zou ik es proberen ja x

clip in extensions (A) yoshhair.com heb ze ook & anders gewoon los met een haarbandje of geweoon vlechtje invlechte

Ik snap het probleem niet? Mijn haar is nog iets korter en ben er kei blij mee? :stuck_out_tongue:

haarband
haarclip
2 staartjes

ik heb ook een hele tijd zo kort haar gehad toen ik heel opeens, kort haar wilde :’’)
wat ik vaak deed, was een haarband,
oftewel twee ieniemienie staartjes aan de voorkant, en dan hangt vanachter er een hoop haar uit, maar dat staat wel leuk als je haar mooi opgeknipt is ^^

Ik heb precies hetzelfde kapsel :p!
Het enigste wat ik tot nu toe heb bedacht is om leuke dingen met je lokje te doen, een keer invlechten of draaien… voor de rest kan ik ook niks met mn haar :p.

Oke, bedankt voor de tips allemaal!
Ik ga eens wat uitproberen. =D

Als je haar dood was en daarom ook kort moest, zou ik niet weer beginnen met stijlen en zo :stuck_out_tongue:

En k vind t best leuk, zou t gewoon zo doen als op de foto ; )

Staat je leuk :stuck_out_tongue:
Maar inderdaad, niet meer gaan fohnen en stijlen dan!
En haarbandjes zijn wel een leuke oplossing :slightly_smiling_face:

Staat je goed!