Haar geverfd

Hee! Ik heb dus mijn haar geverfd, asblond. Ik had eerst goudblond en ik had het ontkleurd en dat is allemaal goed gegaan, en het toen asblond geverfd. Nou dat is het geworden maar mijn ‘uitgroei’ is nog geel-achtig… Klinkt vreemd :stuck_out_tongue: En sommige plukken zijn nog geel. Foto:

http://i55.tinypic.com/rwv4ht.jpg

Wat kan ik hietegen doen? :stuck_out_tongue: Zou het helpen als ik het opnieuw verf of niet?

Oeps foto doet het niet…

Nu wel :stuck_out_tongue: Je kan het niet zo goed zien op de foto maar in het echt zie je het beter.

ik zie eigenlijk niet echt iets geels. maar dat kan aan de duidelijkheid van de foto liggen.
je kan het eventueel wassen met zilvershampoo, dan gaat het gele er (meestal) uit.

Ik wou een keer IETS lichter blond. De kapster heeft me in de bleek gezet! Ik gaf al meteen aan dat het maar IETSIEPIETSIE klein beetje blonder moest en ik absoluut geen wit haar wou. Toen ik bijna de halve kapsalon had verbouwd en ging dreigen dat als ze het niet a la minute zou doen ik het zelf zou doen en de consequenties voor haar eigen rekening zouden zijn heeft ze me na 50!!! minuten eindelijk uitgewassen… Resultaat: SPIERWIT HAAR!

Maargoed waar ik heen wil: toen ik uitgroei begon te krijgen leek dit super geel, maar dat is niet zo, dat lijkt alleen zo omdat het contrast zo groot is tussen '‘grijs/as’'blond en '‘goud’'blond.

Paars-shampoo of zilvershampoo helpt hier goed tegen. Pas echter goed op, als je dit te vaak gebruikt (lees vaker dan 4x per week) kun je een paarse gloed over je haren heen krijgen.