Haar geverfd

Ik heb gister mijn haar donkerbruin laten verven, maar het is nu zo donker dat het wel zwart lijkt.
Ik had liever een lichtere kleur gehad.
Is het mogelijk om het weer een aantal tinten lichter te laten worden (géén ontkleuring) ?

Eigenlijk hebben veel meisjes dit wel als ze hun haar ‘donkerbruin’ laten verven.
Gewoon even wennen ?

wacht maar twee weekjes.
De kleur veranderd nog een beetje door het douchen en de zon etc.

Je kan het volgens mij met blonde verf een paar tinten lichter maken, maar ik zou eerst nog even wachten zoals hierboven wordt gezegt.

Blonde verf inderdaad! Mijn haar reageert daar altijd heel sterk op…

Vooral Andrélon zomerblond, trouwens.

dat had ik ook, maar ik had een spoeling ( op die verpakking stond dat het er 6 à 8 weken erin zat, het is er nu 6 à 8 MAANDEN in ) maar het is wel lichter geworden. Heb je echte verf? of spoeling gedaan?

Bedankt voor de reacties. (:

Ik heb echte verf gebruikt.
Ik heb blonderings prutjes al eens gebruikt op iets lichter bruin haar,
pakte voor mij niet zo goed uit.

Ik vind het geen lelijke kleur, maar het staat me gewoon niet.
Op internet lees ik wel dat head & shoulders kan werken,
maar mn ma wil die niet voor me kopen,
(ik ben zelf geldloos).

Wow, lullig!

terug naar de kapper?

Gewoon een paar keer wassen, dan wordt ie echt lichter… Niet opnieuw verven. tegen de tijd dat hij iets is opgelicht ben jij er ook wel aan gewend :wink:

Je moet het gewoon laten en dan veel wassen met anti roos shampoo.
Me nicht had haar haar ook donkerder gedaan was ook tedonker echt
gewoon zwart zij heeft ook met anti roos shampoo gewassen en het hielp.

Oke, ik zal het proberen.
Dankje. (:

bij werkte het niet toen mijn haar bijna zwart was…

je moet gewoon elke keer paar tinten lichter verven elke keer…
of naar de kapper;) gecombineerd met antiroos en zilvershampoo

Ik heb geen idee maar misschien heel vaak wassen?

ik heb het ook bruin geverfd, in februari.
het is er nu eigenlijk allemaal wel uit, ik ben van mezelf blond.
het is nog wel een beetje donkerblond zegmaar, maar echt veel minder donker als eerst.
ik wou het eerst blond verven, maar mijn kapster zei dat ik dat juist niet moest doen, gewoon veel wassen enzo helpt wel, gewoon geduld dus.
en het word weer zomer &van de zon wordt je haar ook lichter he!

Meestal word het vanzelf lichter, ik had eerst bijna zwart haar. Maar de kapper zei tegen mij dat het vanzelf lichter werd en na een maand was het ruim 2 a 3 tinten lichter. Dus ik zou even wachten en gewoon met antiroosshampoo wassen.

Mijn haar valt ook altijd zwart uit, nadat ik het donkerbruin verf
Na een tijdje vervaagd het wel
Dus ik zou niet beginnen met blonde verf ofzo, dan verpruts je het misschien helemaal
Gewoon vaak wassen

Je hebt ook een spray waarvan je haar lichter word, dat moet je dan in je haar spuiten en in de zon gaan zitten, maar je haar word zoziezo lichter door de zon.

Xx

Men zegt dat je citroensap in je haar moet spuiten en dan in de zon moet gaan zitten. Maar ik weet eigenlijk niet of dat echt werkt.

Proberen kan altijd?