Haar geverfd

Hey meiden,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Mijn moeder heeft me vandaag de haren geverfd, ik heb altijd 10 minuten verf omdat ik dat veel handiger vindt. Het is ook altijd goed gegaan, tot vandaag…
Ik had een andere kleur gepakt en merk omdat ze die ik normaal heb niet meer hadden en ik echt mijn haren moest verven want het zag niet meer mooi uit met die uitgroei.
Nu heb ik dus het bovenste gedeelte (de uitgroei met beetje meer) donkerder dan het onderste gedeelte wat 5 minuten later erin is gedaan…
Nu is mijn vraag:
Hoe krijg ik dat bovenste gedeelte wat lichter?
Ik weet dat antiroos shampoo helpt dat vervaagt de kleur een beetje maar ik geloof niet dat we die hebben.
Iemand ideeen?

Foto?

Uhm. Ik heb wel eens gehoord dat als je cremespoeling als masker gebruikt en dus ook echt een paar uur laat zitten dat de kleur dan ook zou vervagen.

En anders verf de rest van je haar ook in die kleur.

Ik zou gewoon je hele haar opnieuw verven.

Ik vind de haarkleur ook niet mooi het is me te donker…
Ik denk dat ik doe wat Kirr zeg, het probleem is alleen het kan pas uiterlijk vrijdag geverfd worden.

heeey je kan gevervt haar nooit lichter kleuren de enige manier om dit te doen is ontkleuren nou zouik dat zeker niet zelf doen maar bij een goede kapsalon laten doen, wat antiroosshampoo doet is dat hij de kleur vervaagd je zou het kunnen proberen maar het word zeker nog niet eens een hele tint lichter en hij haalt andere kleuren pigment naar boven dus hij zou opeens wat roder kunnen worden. Dus of je kan je kleur helemaal donker maken of je zou je haar moeten laten ontkleuren. Nou kan je zelf weer aan de slag gaan maar koop op proffesionele spullen en bij de kappersgroothandel en zoek iemand om je heen die er egt verstand van heeft of ga naar de kapsalon. Ik hoop dat je hier wat aan hebt als je meer vragen hebt hoor ik je wel :grinning:

Nou naar een kapper ga ik absoluut niet ik ben al 5 jaar niet meer bij een kapper geweest en ga ook nooit meer naar een kapper.die keren dat ik daar ben geweest hebben ze me het altijd anders gedaan dan ik wil heb zelf eens op het punt gestaan ze aan te klagen
Mijn moeder heeft kappersopleiding gedaan alleen niet afgemaakt dus zij knipt me altijd de puntjes en verft me ook de haren.
Als je bij de kapper gaat verven knippen ze meestal ook meteen je puntjes en dat wil ik dus niet.
Het is ook veel te duur ik koop mijn verf altijd in duitsland en daar kost de verf die hier rond de 15 euro kost, kost daar maar 8 euro dus ben ik 16 euro kwijt een heel verschil, hier zijn trouwens ook geen fatsoendelijke kappers.

maar als je moeder die opleiding gedaan heeft enzo, weet zij dan geen goede oplossing?