Haar geverfd maar zie nauwelijks tot geen verschil..

Hoi meiden,

Laatst ben ik naar etos gegaan, omdat ik haarverf wilde halen. Ik ben van mijzelf heel donkerbruin haar en de laatste keer dat ik het geverfd heb was het zwart ( wat inmiddels al heel lang geleden is)
Ik wilde naar lichtbruin gaan en heb even advies gevraagd in de etos welke kleur ik dan ongeveer zou moeten nemen en welke goed is,omdat ik toch van donker naar behoorlijk licht wil.

De etos raadde me Lóreal excellence lichtblond aan. Dus ik deze gekocht en mijn haar heel blij verven. Haren gewassen en gedroogd en tot mijn verbazing zie ik echt totaaaalll geen verschil alleen dat het een iets bruinere gloed heeft gegeven…

Weet iemand hoe dit komt, want wilde echt graag dat mijn haar wat lichter was geworden

Alvast bedankt!

Lichter ‘verven’ bestaat niet op gekleurd haar.
De enige optie is ontkleuren en daarna weer opnieuw verven.

Voortaan kan dit in het haarverftopic

Je kunt je haar niet lichter verven alleen blonderen.

Maar ontkleuren kan je ook gewoon thuis doen met een speciale ontkleuringscreme toch? Want gaat het om het ontkleuren wat betreft de verf in je haar of om je eigen haarkleur?

Want bovenop mijn hoofd waar wel mijn eigen haarkleur zonder verf was is mijn haar ook niet licht geworden

Ik zou terug gaan naar die etos want je bent niet goed geinformeerd. Zoals gezegd kun je je haar niet lichter verven, je moet het dan eerst ontkleuren. Dit kun je ook gewoon zelf doen (al wordt vaak aangeraden dit door een kapper te laten doen) maar dit werkt dus niet door het te verven met lichtblonde verf, dit had de verkoopster ook moeten weten.
Eerst ontkleuren dus, en daarna de kleur erin die je wil.
En bij twijfel gewoon naar de kapper gaan, dan gaat het sowieso goed

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-grote-haarverf-topic.-150167.0.html

Mag hier. Slotje.