Haar extensions 38CM

Hoi allemaal,

Graag wil ik deze haar extensions verkopen.
De reden hiervoor is omdat ik anderhalf maand geleden naar de kapper ben geweest. Het is toen veelste kort geknipt, en ik vond dit toch niet mooi en miste m’n lange haren. Dus heb ik deze haar extensions gekocht. Alleen ik kon er totaal niet mee overweg. Ik kreeg ze op een gegeven moment wel goed ingeclipt, maar het leek niet mooi omdat ik echt mega dun haar heb en je zag ze er gewoon doorheen! :hammer: Ik heb ze dus ook nog nooit echt in gehad en gedragen alleen voor de spiegel om te proberen. Wel heb ik ze voorzichtig door gekamd.

Ik heb er toen die tijd €49,95 voor betaald ( zie foto )

Nu wou ik ze weg doen voor €35,00… Ik heb de originele verpakking nog ( zie foto’s ) dus ik verstuur ze ook in originele verpakking dan via de brievenbus. Dus €35,00 + verzendkosten ( €2,75?? ) daarvoor doe ik ze weg :slightly_smiling_face:

De kleur is Golden Honey alleen mijn eigen haar had ik geverfd in de kleur ‘‘Honing blond’’ en dit leek er precies op! ( Golden honey van syoss lijkt er absoluut niet op!! )
Dit zijn de verdere gegevens:

100% Remy human hair
Haarlengte 38 cm
70 gram
7 stroken
Deze set bestaat uit 7 stroken voor een verdikking van je eigen haar en voor meer volume. De set is gemaakt van 100% echt haar (remy human hair) en is vooral geschikt voor dun haar. Gewicht: 70 gram. Afmetingen van de stroken:

1x 20cm
2x 15cm
2x 10cm
2x 5cm

Ik denk dat je beter kan wachten totdat die actie voorbij is dan :stuck_out_tongue:

Ja alleen hoelang duurt zo’n sale? :cold_sweat: