haar elastiekjes voor dik haar

Mijn moeder kwam laatst op het idee van een oude panty stukje er af te knippen en dat als haar stiekje te gebruiken.
Want met dik haar gaat vaak de elastiekjes vaak stuk in ieder geval ze gaan niet lang mee!
het is echt super handig…

dat is toch juist niet stevig?

Hihihihihih

Sorry.

Maar elastiekjes zonder zo’n metaal stukje gaan ook lang mee :slight_smile:

Ik heb gewoon dikkere elastieken zonder metaal en dat blijft bij mij wel redelijk zitten en gaat zeker nooit kapot.

alle elastiekjes breken bij mij
ik heb dan wel heel dun haar, maar echt heel veel
ik breek ze allemaal:P

elastiekjes van de zeeman zijn echt fijn
die breken niet. bij mij tenminste

Een afgeknipt stuk panty klinkt nou niet bepaald stevig. Ik heb die van de H&M, die zijn wel fijn.

mijn beste vriendin heeft ook vet dik haar en die heeft altijd de elastiekjes van de HEMA.
die bevallen haar echt goed:kwijl:

Elastiekjes zonder ijzer kunnen niet breken.

Maar die zitten met een stukje ‘lijm’ aan elkaar, en dat kan wel losschieten…

OT: Ik heb zelf ook dik haar, en ik heb elastiekjes van Claire’s. Ook zonder ijzertje, maar ik heb ze al twee jaar ofzo, en er is er pas 1 kapot geschoten. Vind ze zelf heel erg fijn.

Elastiekjes zonder ijzer/metaal gaan echt ontzetetnd lang mee. Deze zijn ook goed geschikt voor dik haar. Ik doe echt jaren met hetzelfde haarelastiekje.

Geen last van.
up

Wooow, hoe kan jij je stiekjes 2 jaar bewaren? Bij mij zijn ze binnen een week al kwijt. Hahah.

De elastiekjes zonder ijzer die ik altijd heb zijn van stof en die zijn niet aan elkaar ‘gelijmd’. Je kan ze hoogstens uitrekken, maar breken kunnen ze echt niet.

Een vriendin van mij heeft zo dik haar dat gewone stiekjes te klein zijn. Ze gebruikt nu van die brede haarband elastieken, die krijgt ze er zelfs met moeite 2 keer om heen :’)

elastiekjes van zenner zijn geweldig! omdat er rubber omheen zit glijden ze niet zomaar uit je haar. hoef je hem dus ook maar 2x in plaats van 3x om je haar te doen, hij blijft toch wel zitten. (en omdat er daardoor niet veel spanning om zit knapt die ook niet snel)

haha, voelt alsof ik reclame maak