Haar drogen

Heey,
Hoe kun je je haar snel laten drogen na het douchen zonder hitten, dus fohn en stijltang enzo.

Natuurlijk.
Ik doe er wat serum in zodat het niet gaat pluizen en verder laat ik het dan natuurlijk opdrogen.
Een beetje föhnen kan geen kwaad ook.

In een soort van tulband.

ik doe het altijd zo: gewoon je haar wassen, dan in een handdoek draaien en dan alles doen zoals je makeup afhalen, tandepoetsen, etc… dan knijp ik de handdoek even zodat overtollige eruit is, en dan gewoon kammen, serum erin en natuurlijk laten drogen, vroeger föhnde ik het ALTIJD, ik merk zoveel verschil met natuurlijk drogen!

ik douch gewoon vroeg zodat mijn haar natuurlijk kan drogen in de avond :slightly_smiling_face:

Ik knijp het altijd zacht uit. Ik weet niet echt hoe ik het moet uitleggen. Ik draai in ieder geval eerst mn haar rond, zodat er al een hoop water uitkomt. En dan ‘dep’ ik met de handdoek, en pas als het dan niet meer doorweekt aanvoelt, wikkel ik m’n haar in, en dan doe ik al de nodige dingen, en dan doe ik direct de handdoek af. En dan al bij al is het met een uurtje/anderhalfuur droog (en ik heb dik haar). Vroeger duurde het zo’n 3 / 4 uur voordat het droog was xd

ik föhn het gewoon altijd, echt slecht want het wordt er heel erg droog van, maar als ik het niet föhn is het de volgende ochtend heel raar in model, en het duurt echt superlang voordat het droog is.
gewoon een goed product dat je haar beschermt, en föhnen xd

Ik laat het zelf natuurlijk drogen altijd…

Tenzij ik echt haast heb, dan smeer ik iets zoals heat protect van John frieda in mijn haar.

Zelf heb ik geen problemen met mijn haar drogen. Vaak ga ik er mee slapen :’) of vergeet ik dat de handdoek nog op mijn hoofd zit.

Maar ik zag een keer iets. Ken je van die microvezel doekjes? Die nemen veel water op. Ze hebben er ook speciale handdoek voor je haar voor. Het schijnt dat je haar er erg snel droger van wordt.

ik was altijd van föhnen maar daar ben ik van afgestapt het gewoon slecht voor je haar.
ik ben overgestapt op een tulband, dus dan doe ik handdoek op me kop en klaar… :flushed:

Ik droog steeds meer mijn haar ‘natuurlijk’, maar dan is het na 6 uur nog niet droog…

Uh… Los laten hangen en af en toe even met het hoofd voor beneden, en het hoofd iets heen en weer schudden. En handdoek werkt bij mij niet, want dan blijft het vochtig.