haar drama.

Hallo allemaal,

Ik heb dus vandaag me permanentje eindelijk laten zetten! Alleen is het niet geworden hoe ik het echt wou… Het is meer slag geworden ipv krul. Ik weet niet precies waarom maar dit heb ik maar niet tegen me kapper gezegt, meer uit beleefheid denk ik? Ik wil daarom over een maandje alweer een permanentje eroveerheen maar dan van de kleinste krullen zegmaar voor die extra fomule & de krul die ik écht wil. Kan dit & wie heeft hier ervaring mee?

Dit heb ik precies! Up dus.

Titel mag niet in hoofdletters

bedankt, heb het al veranderd!

geenidee waarom het is mislukt, maar volgens mij gaat je haar echt zwaar dood als je er nog een keer permanent overheen doet. Kan je er geen krullen van maken met mousse erin knijpen?

Permanent is vreselijk voor je haar. Ik snap dat je alles perfect wil met je haar, maar kijk alsjeblieft uit! Heb je al geprobeerd om met een diffusor je haar te drogen? of met je handen kneden? gebruik ook producten speciaal voor krullen.

Wees zuinig op je haar. Wat heb je liever : slag in je haar of de schaar erin en kort haar? Denk hier goed over na…

je kan je haar krullen met krultang?

Misschien dat de Gurly Girl methode ook werkt voor gepermanent haar?

En is het al slag sinds je van de kapper kom? Dan hebben ze je te grote krullen gegeven. Ik zou terug gaan en geld terug vragen. NIET OPNIEUW LATEN PERMANENTEN. Dit is zo slecht voor je haar. Zelfs slechter dan het te verven.

Terug naar de kapper want dan hebben ze niet de juiste rollers gebruikt. En maak nou niet de fout om in te gaan op hun voorstel het opnieuw te permanenten binnen een maand, wat dat dat gaat je haar echt killen.
Spreek af dat je het over een maand of drie opnieuw doet (en in de tussentijd elke keer diep verzorgende producten voor je haar gebruiken als je het wast) of dat je je geld terug krijgt.

Een vriendinnetje van me had haar haren laten permanenten, echt heel mooi geworden. Jaartje later opnieuw gedaan, nou je zag er niks meer van, dus ze had het gratis na drie weken opnieuw laten doen → heel erg droog en beschadigd haar gegarandeerd.

• Krultang
  • Diffuser
  • Mousse
  • Rollers

? :grinning:

Als je het nog een keer laat permanenten kun je er daarna een schaar in zetten. Dus niet doen!

Ze heeft haar haar toch laten permanenten zodat ze al die dingen toch juist niét hoeft te gebruiken?

Gewoon terug naar de kapper ja. Ik heb persoonlijk geen ervaring met permanenten aangezien ik van mezelf al krullen heb, maar is het niet netals bij natuurlijke krullen dat ze steeds meer opkrullen? Ik heb de meeste krullen 2 a 3 dagen na het wassen.

-

Ik heb van de mensen om me heen gehoort dat het goed krult, maar zelf vind ik van niet als ik in de spiegel kijk…

Aah dat is dan inderdaad jammer, maar slag kan ook heel mooi zijn? Zou je een foto (van alleen je haar ) willen laten zien? Het is indd zonde als het er later af moet omdat het zo dood is, zou even wachten wat het na het wassen en kammen doet, misschien zit het dan wel zoals je het wilt!

Bedankt & het spijt me, kan geen foto op de computer krijgen, dit komt door me telefoon die geen reactie geeft als ik hem aansluit op de computer.

waarom is een permanentje zo slecht? ik heb zelf krullen dus heb het niet nodig maar ben gewoon benieuwd…