haar door kapper donker rood!

Hoi!
Het is zo’n eindelijk onderwerp over mislukte verf resultaten, maar ik ben ook keer op keer slachtoffer. Ik ben naar de kapper gegaan, m’n haar was ene beetje groening en vroeg daar om een kleurspoeling. Ze mompelde iets over het doorslaan naar groen als ik er eerst niet een warme “grondverf” onder zou doen, en daarna zou verven. Dus zo gezegd zo gedaan. En toen ze klaar was had ik KNALROOD HAAR. Ik weet het, het is een kleurspoeling, maar die gloed blijft volgens mij altijd hangen. Ik ken de trucjes zilvershampoo en head en shoulders. Maar weet iemand met welke verf ik het moet verven om gewoon helemaal van die rode gloed af te komen. Een lichtere asblond? Ik wil he tin ieder geval geen zwart.
Groetjes!

Maar wat voor kleur wou je dan? Ik bedoel, wat had je tegen de kapper gezegd?
Want als jij zegt dat je je haar blond of bruin wilt laten verven, en de kapper verft het donkerrood dan heb jij gewoon recht op een nieuwe behandeling of je geld terug.

Knalrood is mooooi!

Ik zou ten eerste even wachten, voordat je haar echt gewoon helemaal dood is. Dan weet ik het niet meer verder want ik heb 1 keer mn haar geverfd en daar houd het mee op.

Askleuren zuivert je haar, en als je er echt af wilt, donkerbruin.

@urbanbaroque
ik wees een kleur aan, lichtbruin. Maar ze zei dat het groen zou worden toen deed ze er een grondverf in, écht knaloranje en toen er nog een verf in, dus nu is het knalrood…
@miochan
wat bedoel je? zuivert je haar?

@urbanbaroque
ik wees een kleur aan, lichtbruin. Maar ze zei dat het groen zou worden toen deed ze er een grondverf in, écht knaloranje en toen er nog een verf in, dus nu is het knalrood…
@miochan
wat bedoel je? zuivert je haar?

Ga terug naar die kapper en laat haar het oplossen.

Als je niet tevreden bent ga je terug en eist dat ze het goed doen of je geld terugvragen. Zeker als het duidelijk niet is geworden wat je aangewezen hebt.

Knalrood kan nooit. Zal wel bruin met een rode gloed zijn.

‘Zuiveren’ bedoel ik mee, dat de roodtint er dan uit gaat. Of gedeeltelijk. Omdat askleuren geen goud of kopertinten hebben.

Terug gaan naar de kapper. Als jij lichtbruin wilde en het is knalrood, dan is er daar iets mis gegaan.

En daarom doe ik het zelf ik vertrouw kapper echt niet meer!

Ik zou alsnog gewoon terug gaan naar die kapper. Je ‘vertrouwt’ ze misschien niet meer, maar het is alsnog beter dan nu zelf gaan zitten rotzooien.

Ja het is inderdaad bruin met een rode gloed. Maar een écht een nadrukkelijke rode gloed. Niet alleen in de zon ofzo.
maar er zijn vast geen kleurspoelingen met askleuren?

Net zei je nog dat het knalrood was…? Ik heb dan tomaatrood in m’n hoofd, maar het is niet knalrood dus. Als het bruin met een rode gloed is, kan je met bovenstaande tips die rode gloed er vast wel (gedeeltelijk) uit krijgen.

ga gewoon naar de kappper ? zou moeilijk is het toch niet JIJ hebt haar betaald ZIJ moet jou helpen als die u nie helpt neem je u geld gewoon lekker terug

ga gewoon naar de kappper ? zou moeilijk is het toch niet JIJ hebt haar betaald ZIJ moet jou helpen als die u nie helpt neem je u geld gewoon lekker terug

sorry, dubbelpost !