Haar doen

Hee. Wat doen jullie elke dag met je haar? Qua producten en haarstijl. Vermeldt er ook even bij of je dun/normaal/dik haar hebt.

Ik heb lang en dik haar. Ik draag het altijd los, maar als het warm is in een knot.

Ik heb redelijk lang, dik haar en slag/krullen. Ik draag het vaak los, en met werken in een vlecht of een staart. Als ik het los draag doe ik er mousse in en wat van zo’n pompje van Andrélon. Als ik het vast draag in een staart, doe ik er vaak alleen wat mousse in en de stukjes haar die er uit springen herstel ik met haarlak.
Ik kam mijn haar altijd voordat ik ga douchen, niet na het douchen of als m’n haar nat is, want dat is enorm slecht voor je haar. Ik was het eens in de 2 dagen met shampoo en conditioner.

Ik heb een dikke en lange krullenbos, draag het altijd los. 2x per week borstel ik het helemaal uit onder de douche, ookal weet ik dat het slecht is om nat haar te borstelen. Ik kan het gewoon niet borstelen/kammen wanneer het droog is, want dan kom ik er niet door heen (ben zelfs een keer de kam kwijtgeraakt in m’n haar :grinning_face_with_smiling_eyes: ) en krijg ik het welbekende poedelkapsel. Ik gebruik alle producten van de Andrélon Oil & Care lijn, arganolie voor in de puntjes en mousse van Nivea.

Ik heb halflang, stijl haar. Niet heel dik, ook niet heel dun. Draag het de laatste tijd vaak in een staart of knot, omdat ik het te warm vind, maar meestal heb ik het eigenlijk los. Doe er geen producten in, borstel het alleen iedere ochtend. :slightly_smiling_face:

Ik heb lang en normaal qua dikte haar. Ik borstel ze elke ochtend, en laat ze dan gewoon loshangen. Smeer er niets in ofzo.
Oh ja, ik maak dan ook nog een schuine scheiding.

Lang dik haar. Ik borstel het iedere ochtend en iedere ochtend doe ik er een olie in van bio silk. Als ik ga slapen maak ik een vlecht zodat ik in de ochtend niet wakker word met klitten etc.

Ik draag het meestal los. Ik heb veel en vol haar, maar wel steil. Ik gebruik geen producten, maar soms toupeer ik mijn scheiding. Soms draag ik het in een halve knot en als het droogt in een hoge vlecht.