Haar doen zonder warmte

Hoi iedereen,

Ik heb erg lang haar mijn maar haar kan er echt niet tegen de stijltang dan word het heel pluizig en dof, als ik met vlechtjes inslaap lijkt me haar de volgende dag ontploft, heeft iemand nog tips voor me haar? om golfjes te krijgen of krulletjes maken?

Zoek op youtube of google iets als ‘heatless hair tutorial’.

Ik had een tijd ook dat me haar er niet uitzag na met vlechtjes in te hebben geslapen, en toen had ik van iemand een tutorial over iets met draaien gevonden en dat was deze :

Die hielp toen bij mij.

Het rare is dat ik niets anders met me haar heb gedaan, het nog even lang en dik is en vlechtjes nu opeens niet meer pluizen en het er gewoon leuk uitziet.

Krulspelden? Die draai je in je haar. Laat het een uurtje zitten of je slaapt ermee. Je haalt ze eruit, wat in model brengen en haarlak, voila. Krulspelden zijn niet duur, gewoon te koop bij de drogist.

Of draai je haar om je vinger, en zet dit vast met een bobbypin op je hoofd. Doe dit met alle plukken haar. Laat het een nachtje zitten en je hebt ook krulletjes in de ochtend!

Of je draait je haar en maakt er kleine knotjes van en je slaapt ermee. Haal 's ochtends uit, ook dan heb je mooie krulletjes!

Genoeg opties dacht ik zo :slightly_smiling_face: En anders kijk eens op YT! Genoeg leuke makkelijke tuto’s !