haar dippen? welke kleur?

Halloww allemaal,
ik ben Danielle, 14 jaar en ik wil iets met mn haar doen, dat niemand heeft, (of in ieder geval bijna niemand) dus ik dacht om mn haar te laten dippen; de onderkant laten verven in een hele andere kleur. Nou heb ik van mezelf heel donker blond haar. ik zat eraan te denken om het marine-blauw te doen, maar ik weet het niet zeker. ik had ook al roze gezien, maar ik draag bijna geen roze. verder weet ik nietzo goed welke kleuren leuk zijn.

help me pleass
:kissing:
xoxo

Dip dye heeft ondertussen bijna iedereen.

haha idd, t is mooi hoor (heb t ook gehad) maar totaaaaal niet origineel hoor

Algemeen aparte haarkleuren topic

Dat ^^ en waarschijnlijk heb je er alsnog niks aan, want je moet gewoon doen wat je wil. Als je echt uniek wil zijn moet je een dipdye in alle kleuren van de regenboog nemen :stuck_out_tongue: -eigenlijk is dit topic totaal nutteloos-

Ik heb serieus NOG NOOIT iemand met dip dye gezien. En ik woon nogwel in de randstad. Of misschien nemen alleen dorpelingen een dip dye, dat kan ook.

aqua kleur is mooi :camera:

Ook nog nooit met Ombre?

Dip dye is idd niet orgineel meer nee.
Misschien kun je eens kijken in het aparte haarkleuren topic?

Dorpelingen… Oke dan…

Vet ik wil misschien de onderkant lichtblond dipdyen dus niet echt een felle kleur…

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/aparte-haarkleuren-6-247675.0.html
én kijk op google (afbeeldingen)

Ik heb ook al veel dip dyes gezien (en in mijn stad lopen we normaal achter met trends, of doen ze er zelfs helemaal niet aan mee. Terwijl ik in nog een best grote stad woon), maar meestal zijn die roze of pastel blauw.
Ik denk dat blond met marine nog wel leuk kan zijn!

Geen roze!

Zoiets lijkt me wel cool. Maar dit kan inderdaad in het aparte haarkleuren topic

licht blauw of paars :upside_down_face:

Zie link van Candyholic, slotje.