Haar dat er dood uitziet na steilen...

Hoi!

Ik heb erg dik haar met veel krullen, en als ik mijn haar steil met de stijltang, dan ziet ze er erg dog/droog uit met heel stugge punten…
Weet er iemand hoe ik dit kan voorkomen? :slightly_smiling_face:

voordat je gaat steilen zo’n beschermcreme erin doen!

ooh weetje ;o ik heb precies het zelfde probleem als jou!
ook dik haar met veel krullen & en als ik steil is het zo veeet pluizig enzo.

ik heb van dat style spul van john frieda dat doe ik er na het stylen in!
wel duur maar het werkt wel!
(mama betaalt)

Beschermcreme

en als je je haar stijlt. altijd glansspray erna gebruiken anders ziet het er dof en droog uit

serum gebruiken voor je stijlt en je kan ook erna er nog een beetje extra in doen. ik gebruik zelf een van Inecto (heb al john frieda, biosilk, farouk chi, … gehad en deze is gek genoeg de beste), kan je kopen in de tuinen / essenza, kost nog geen 6 euro denk ik. en hij ruikt lekker :stuck_out_tongue: gewoon beetje in je hand doen, handen tegen elkaar wrijven en dan ermee door je haar gaan. ik doe meestal 3 druppels voor ik stijl en dan nog 1 druppel erna voor beetje glans enzo. (maar ik heb kort haar dus je kan meer doen)

ook je haar goed verzorgen als je vaak stijlt met goeie shampoo en conditioner en af en toe een maskertje.

ik vind john frieda de beste :]
ook de cremespoeling&shampoo

Heb je goede merken van zo’n spray die je aanraadt? :slightly_smiling_face:

Biosilk!!
ik kan niet meer zonder dat spul!

Serum gebruiken idd ik zou zeggen biosilk ik ben echt verliefd op dat spul! ik stijl mijn haar elke dag heb ook redelijk dik haar met veel lagen en slag :frowning_face:. Ik gebruik dus dat serum en daarnaast elvive haarbreuk shampoo, cremespoeling en haarmasker van de hema.