Haar crisis

Ik heb dus een hele lange periode mn haar gestyled en ik heb er zooveel spijt van!! :’( Het is nu bij de punten helemaal droog en levenloos, ik kan wel janken. Nu ben ik dus van plan om er een heel stuk af te gaan knippen en helemaal opnieuw te gaan beginnen. Nu heb ik de vraag aan jullie hoe jullie je haar verzorgen. Hoe doen jullie het met slapen en wanneer en hoe vaak wassen jullie het altijd? s’ochtends of S’avonds? En hebben jullie miss nog tips om mn haar minder pluizig te maken? Ik hoor het graag :slightly_smiling_face:

Goed dat je er een stuk af laat knippen, dat zal al veel helpen denk ik.
Met opnieuw beginnen neem ik aan dat je ook niet meer zoveel gaat stijlen? Dat is zoveel beter voor je haar!
Ik was mijn haar meestal s’avonds, om de vier dagen. Als het tussendoor toch wat vet wordt dan doe ik er wat droogshampoo in. Ik probeer mijn haar aan het begin van de avond te wassen zodat het die avond gewoon zo aan de lucht kan drogen. De volgende ochtend borstel ik het en dan is het gewoon goed.
Ik was gewoon met shampoo en conditioner en doe soms ook na het wassen wat verzorgende olie, een leave-in spray of serum erin tegen de pluizigheid. Hangt een beetje af waar ik zin in heb :slightly_smiling_face:. Het hoeft wat mij betreft echt niet te ingewikkeld allemaal. Ik vind: less is more. Hoe minder je met je haar doet, hoe mooier het word :p. Basis verzorging natuurlijk wel, maar met stijlen of zulke dingen doe ik niets.

Bedankt!! Ik ga het echt zeker niet meer stylen nadat ik het heb afgeknipt! Dat ding maakt je haar alleen maar stuk :rage: Ik zal deze tips gebruiken :slightly_smiling_face:

Als ik mijn haar stijl, dan smeer ik altijd eerst van dat beschermende spul voor de hitte in. En tegen het pluizen van minn haar heb ik twee weken terug zo’n wit flesje (even de naam kwijt) van andrealon gekocht. Voor pluizig, normaal haar. Tot nu toe werkt het heel. Maar mijn haar wordt pas echt pluizig in de winter. Dus dat is nog even afwachten. Ook föhn ik mijn haar nooit, want dan ben ik gewoon een ontplofte poedel

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-grote-kapseltopic-2-234242.0.html

of

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/algemeen-ik-heb-pluishaar-topic-productentipservaringen.-283077.msg273469994.html#msg273469994

jaa ik smeer het ook altijd in met bescherm creme :slightly_smiling_face: alleen het zal je haar nooit helemaal 100% beschermen en op een gegeven moment beschadigd je haar echt zoals bij mij :’( dus ik zou er mee stoppen voor dat het te laat is :wink:

Thx :slightly_smiling_face: