Haar crisis gala..

Hoi meiden.
Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar niks werkt met mijn haar. Dus ik heb een vraagje: hebben jullie enig idee wat ik moet doen met mijn haar met gala, gala is vrijdag al en ik weet het echt niet, krullen kan niet want die zijn zo weer weg omdat ik heel dun en futloos haar heb. Help?
Dit is mijn kapsel.

http://img215.imageshack.us/img215/5033/fotohaar.png

Alvast bedankt!

Niemand? D:

dubbelpost.

Ga naar de kapper en vraag om een gala kapsel, die kan er vast wel wat moois van maken.

Dat is ook een probleem :’] heb daar geen geld voor.

kijk anders even hair tutorials op youtube ofzo :slightly_smiling_face:
misschien kun je inspiratie eruit halen…
en anders kun je het ook gwn stijlen, dat deden heel veel meiden ook op ons gala :slightly_smiling_face:

thanks (: ja op youtube staan alleen dingen voor echt lang haar en je moet veel krullen enzo, maar stijlen is wel een goed idee, maar wel heel saai haha.

je kan het stijlen en oppimpen met haar accessoires

hmm ja heb je een punt, maar leuke jurk en leuke make up en dan kan het opzich heel leuk eruit zien :slightly_smiling_face: toch ? :stuck_out_tongue:
en je kunt op youtube ook iets intypen van… hairtutorial short hair ofzo… misschien vind je dan iets ?
of gwn ff google ofcourse :slightly_smiling_face:
leuke haarband? leuke clipjes? wees creatief :slightly_smiling_face:
anyways succes en veel plezier op het gala! ^^

een leuke chique haarband of clipjes inderdaad, of als dat lukt met jouw haar een mooi strak knotje.

ik ga nu wat uit proberen van youtube, ik zal dadelijk nog wat fotos plaatsen als het is gelukt (: thanks girls

Of als het bij je jurk past, zo’n bloem in je haar! Vind ik leuk tenminste (:

ben benieuwd! :slightly_smiling_face:

&& wat aeblejuice zegt, een bloem is ook superrrr leuk! ^^

kun je het niet opsteken, met wat plukjes los?

Ik zet het hier maar eventjes, want ik kan het topic niet vinden,
maar weet iemand of er een gala-kapsel-topic is? ^^
Ik moet eventjes wat inspiratie opdoen :sunglasses:
Ik weet dat er ook zoiets als Google bestaat, maar, naja ik vind GS-topics altijd wel fijn werken XD

:heart: