Haar Change?

Hey allemaal,
Ik heb een vraag, sorry als er al zo’n topic bestaat maar anyways.
Ik had eigenlijk vrij lang haar, ik wilde graag wat anders en toen ik genoeg moed bij elkaar had geraapt heb ik een lange bob laten knippen, uiteindelijk spijt van maarja, het is haar het groeit.
Anyways, ik wil eigenlijk iets anders ermee, korter knippen wil ik niet en verven mag wel maar niet felroze Ofzo, een tintje van een opvallende kleur kan wel, dip dye en dergelijke ook gewoon, een beetje kan er wel af maar niet heel kort.
Ik had eigenlijk highlights maar omdat ik mijn haar afknipte heeft het al een beetje een dip dye effect maar dat terzijde.
Ik snap dat jullie het een beetje moeilijk voor je kunnen zien dus ik zal er een foto bij zetten.
Ik hoop dat jullie leuke plaatjes/ideeën hebben. :slightly_smiling_face:

-Happy

EDIT: als je op je telefoon zit is de foto uitgerekt, er zit wel een snapchat filter overheen maar ik had zo geen betere.

Ik denk dat bruin haar wel mooi bij je staat. Of wat je nu heel vaak ziet dat het onder donkerder is dan boven. Misschien kan je zelf je haar krullen of stijlen?

Ja okay maar dat is ook slecht voor je haar en ik heb daar de tijd niet echt voor :stuck_out_tongue:

Ik zou zo een balayage doen, denk dat jou dat echt wel staat! Of een hele subtiele ombre!

Kan maar ik wil eig iets heftigers…

Reclame