haar breekt af...

heey

ik heb blonde krullen en daar ben ik eigenlijk bst wel blij mee,
het probleem is nu dat mijn haar afbreekt en ik op sommige plekken hele korte krulletjes heb en dat staat heel erg stom.
Weet iemand wat ik er tegen kan doen?
Niet om het te verbergen maar gewoon dat het niet meer afbreekt.

Xx-

Gewoon een keer per maand een haarmaskertje :stuck_out_tongue:

ik doe altijd 1 x in de week een haarmasker en gebruik serum !

Als je haar eenmaal beschadigd is en dus afbreekt dan helpen maskertjes e.d. niet meer, dus ik zou er sowieso een stuk(je) afknippen. Om het haar wat nog wel gezond is te behouden kan je natuurlijk wel maskertjes gebruiken.

waar koop ik zo’n maskertje en welke is dan denk je het beste???
x

gewoon bij de drogist, kruidvat of DA ofzo! ik doe meestal hetzelfde merk maskertje als de shampoo/conditioner die ik gebruik!
meeste maskers zijn voor afbreekbaar haar, dus alles is goed, gewoon eventjes zoeken

Je kunt dan het beste naar de kapper gaan, die middeltjes helpen allemaal niet tegen afgebroken haar helaas.

waar heb je het? want bij de contouren is het haar heel erg gevoelig, kun je weinig tegen doen als dat afbreekt bij de oren, nek en voor bij je voorhoofd.

Voordat je er allemaal spul in gaat gooien is het niet eerst handig om te weten waarom het breek, misschien maakt dat spul het het juist erger. Gebruik je heel veel conditioner? Door te veel conditioner kan het breken. Ik denk ik dat je ff naar de kapper moet gaan, om het te vragen… zo nodig knipbeurt.