Haar blonderen

Een paar weken geleden wou ik mijn haar van midden blond naar warm bruin verven , maar het werd dus roodoranje! De volgende dag heb ik het gelijk weer geverft want ik liep echt voor schut, toen had ik het mocca geverft de kleur was goed alleen in licht lijkt het soms nog rood.
Nu heb ik alleen een hele erge uitgroei, en ik wil mijn haar niet nog eens verven.
Zal ik mijn haar nu kunnen blonderen zodat het lichter word en weer mijn eigen haar kleur lijkt? Mijn haar is verder in een goede conditie. Het is alleen niet zo heel dik, maakt dat nog wat uit?
Wie heeft hier ervaring mee?

niet doen, het is echt slecht voor je haar, heb je het zelf geverfd of de kapper? als je het zelf hebt gedaan dan moest je eentje nemen met kleuruitspoeling. en als de kqpper het deed; zou vast wel gezegt hebben hoe de kleur dan word.

je kan er maar beter mee wachten idd
ik zelf heb ook mijn haar van normale haarkleur, naar heel donkerbruin met blonde plukjes geverfd, toen nog een keer waardoor het net zwart was, toen weer naar licht, waardoor mijn haar een groene gloed kreeg ? Gelukkig is die gloed er nu wel uit.

Ik zou als ik jou was nog maar eventjes wachten met kleuren

Ik zou nu helemaal niets meer aan je haar doen, tot je je eigen kleur weer terug hebt.
Mijn zus heeft ooit eenmaal der haren donkerrood geverft, ze houdt nog altijd een gloed over der haar.
Sund!

ik zou wachten,
ga voor de ckerheid even naar de kapper.

ik heb mijn haar zelf geverfd, maar als ik het ga blonderen ga ik dat bij de kapper doen, xd
ik ga het nooit meer zelf doen.

Je ka nniet met je haar even blonderen je haar een paar tinten lichter maken: het wordt dan eerst helemaal blond gemaakt & daarna nog een kleurtje dr overheen. Maar het is ontzettend slecht voor je haar.

vraag je kapper om advies

-